قدردانی لاریجانی از اکثریت مردم برای ماندن در خانه

به گزارش جام پارسی، رئیس مجلس شورای اسلامی از اکثریت مردم برای ماندن در خانه تشکر کرد.

قدردانی لاریجانی از اکثریت مردم برای ماندن در خانه

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از اکثریت مردم شریف ایران که در خانه مانده و با لغو سفرهایشان، هشدار های مراکز بهداشتی را رعایت نموده اند، اظهار امیدواری کرد که سایر افراد نیز برای حفظ سلامتی خود و جامعه با عموم مردم همراه شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین اهتمام مسئولان مجامع عمومی از قبیل: مراکز ورزشی، فرهنگی و مذهبی به سلامت مردم و اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا را شایسته تقدیر دانست.

لاریجانی در ادامه کنترل بیماری کرونا را مستلزم عزم همگانی آحاد جامعه، همکاری و هماهنگی دستگاه ها در سطوح ملی و استانی، اطلاع رسانی دقیق رسانه ها با اعلان هشدار های بهنگام و سعی حداکثری دولت برای ارائه خدمات اداری به مردم به وسیله سامانه های الکترونیک بیان کرد و اضافه کرد: از اکثریت مردم شریف ایران که در خانه مانده و با لغو سفرهایشان، هشدار های مراکز بهداشتی را رعایت نموده اند، تشکر و قدرددانی می کنم و امیدوارم که سایر افراد نیز برای حفظ سلامتی خود و جامعه با عموم مردم همراه شوند. همچنین از دولت می خواهم که سعی حداکثری خود را در ارائه خدمات اداری به وسیله سامانه های الکترونیک به مردم بکار گیرد.

لاریجانی با بیان این که تدابیری نیز برای جبران افت کسب و کار ها در سطح ملی اندیشیده شده است، گفت: پس از جمع بندی و با جلب نظر نمایندگان بخش خصوصی، نتایج این اقدامات به اطلاع عموم خواهد رسید.

لاریجانی همچنین از رسانه ملی خواست تا با فراوری برنامه های جذاب و پرکشش، در خانه ماندن مردم را آسان نموده و حضور طولانی مدت اعضای خانواده در خانه ها را از ملال و یکنواختی بزداید.

رییس مجلس شورای اسلامی در انتها ابراز امیدواری کرد که این بیماری هر چه زودتر از کشور رخت بربندد و از خداوند، شفای عاجل مبتلایان این بیماری، رحمت و مغفرت درگذشتگان از آن و صبر و شکیبایی خانواده هایشان را خواهان شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 409

به "قدردانی لاریجانی از اکثریت مردم برای ماندن در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی لاریجانی از اکثریت مردم برای ماندن در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید