راز قتل زن جوان در خواب برادرش فاش شد

به گزارش جام پارسی، محبوبه باید بمیرد...محبوبه را می کشم...محبوبه نباید زنده بماند. مرد افغان این جملات را باحالتی غیرطبیعی زیر لب تکرار می کرد و با هربار گفتن این جمله ها، مته دستگاه پیکور را با قدرت بیشتری به زمین خانه تازه سازش فشار می داد تا سیمان های سخت و به هم فشرده را از هم بشکافد.

راز قتل زن جوان در خواب برادرش فاش شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، ساعت از دو نیمه شب گذشته بود و برای مرد افغان مهم نبود همسایه ها صدای کنده کاری با پیکور را بشنوند و مشکوک شوند. او هنوز کار کندن قبر برای زنش، محبوبه را تمام نکرده بود.

محبوبه مثل مرغ پرکنده بود و یک دم آرام و قرار نداشت. نمی دانست بخت سیاهش را لعنت کند یا شوهر و مادر خودش را. تمام اهالی روستا در رودان هرمزگان از حال وروز محبوبه خبرداشتند. به همسایه ها همیشه می گفت بالاخره یک روز این مرد مرا می کشد اما کسی باور نمی کرد.

کار کندن قبر داشت تمام می شد و کمی خرده کاری داشت. داریوش چهار بچه اش را به بهانه این که صدای دستگاه پیکور اذیت شان می کند و نمی توانند درس بخوانند به خانه خاله شان فرستاد. بعد از رفتن آنها، دوباره مشغول کندن قبر شد و بالاخره کار را تمام کرد.

شب نوزدهم ماه رمضان، 24اردیبهشت 99 همه چیز برای قتل محبوبه 33ساله آماده بود. محبوبه ازنظر جسمی قوی بود و داریوش می دانست حریف زنش نمی شود.

مخفیانه قرص خواب را داخل لیوان شربت حل کرد و به محبوبه داد و گفت بنوش، اعصابت را آرام می کند. شربت را که خورد، سر محبوبه گیج رفت و بی حال شد. بعد از بیهوش شدن زن جوان، دست ها وگلویش را با طناب بست و او را خفه کرد. بعد سراغ سرنگی رفت که از قبل آن را با ماده زردرنگی پرکرده بود و محتویاتش را در آرامش کامل به محبوبه تزریق کرد. بعد از چند دقیقه او را کشان کشان داخل قبرش برد. بعد از قتل محبوبه، حالا باید سناریویی برای او طراحی می کرد تا اهالی روستا آن را باورکنند.

آن طورکه جعفر قلمانی، پسرعموی ناتنی محبوبه و دهیار روستای جعفرآباد برای خبرنگارجام جم تعریف می کند، گوشی تلفن همراه محبوبه فقط با اثرانگشت او باز می شد. داریوش پس از قتل برای این که به اهالی روستا نشان دهد محبوبه خودش خانه را ترک کرده است، دست او را از قبرش بیرون می آورد و با اثرانگشت او گوشی تلفنش را باز می کند. بعد عکس های محبوبه را انگار که در روستا یا شهر دیگری است، روی پروفایلش می گذارد تا همه این طور فکر کنند که محبوبه زندگی، شوهر و بچه هایش را رها و فرار کرده است.

او می گوید: داریوش برای مفقود شدن محبوبه ادعاهای عجیبی مطرح می کرد. مثلا می گفت محبوبه با خاله اش از مرز خارج شده یا با مرد دیگری به ترکیه فرار کرده یا حتی به بچه ها می گفت مادرتان به خاطر کرونا جایی مرده است و چون پول آمبولانس نداشتم، همان جا خاکش کردم. هربار حرفی می زد تا خودش را از مخمصه ای که در آن گرفتار شده بود، نجات دهد اما دختر بزرگش این حرف ها را باور نمی کرد. کار به جایی رسید که داریوش تصمیم گرفت از شر جنازه محبوبه خلاص شود و برای همین از دخترش خواست از امام جماعت بپرسد در چه صورت می توان با نبش قبر، استخوان های جسد را به جای دیگری منتقل کرد.

فاش شدن راز جنایت

ولی ماه همیشه پشت ابر نمی ماند. درحالی که داریوش خیالش راحت بود که راز جنایتش هرگز فاش نمی شود اما به گفته پسرعموی ناتنی محبوبه، مقتول چندبار در خواب به برادرش، همسایه ها و اقوامش گفته بود هنوز در خانه خودش است و شوهرش دارد با دروغ بستن و تهمت زدن به او، آبرویش را می برد: همه به او مشکوک بودیم و برای همین به نهادهای مربوط مراجعه کردیم و گفتیم یک ماه است از این زن خبری نیست و شوهرش هر روز ادعای جدیدی درباره او مطرح می کند. گفتم به عنوان دهیار روستا مسؤولیت دارم تکلیف این موضوع را روشن کنم. داریوش هر دفعه ادعای جدیدی درباره گم شدن محبوبه مطرح می کرد. یک بار پلیس برای بررسی بهتر موضوع به محل جنایت احتمالی آمد. خانه شرایط بسیار مشکوکی داشت. اما جسدی پیدا نشد.

بعد از رفتن پلیس، دل برادر محبوبه مثل سیر و سرکه می جوشید. تمام نشانی هایی که محبوبه در خواب به او داده بود، به خانه داریوش ختم می شد. حکم قضایی هم وجود نداشت که او بتواند وارد خانه شود. برای همین سراغ خواهرزاده اش رفت تا کلید را از او بگیرد اما او گفت پدرش اجازه نمی دهد کلید را به او بدهد. برادر محبوبه که دیگر طاقت نداشت، با دیلم به جان در افتاد و وارد خانه شد.

او می دانست محبوبه در قسمتی از این خانه دفن شده است: برادر محبوبه گفت با دستگاه پیکور کنده کاری می کنیم و هرجا پیکور پایین رفت، جسد همان جاست. پیکور را که زد، یکدفعه پایین رفت و 10سانتی متر بتون شکسته شد. به محض شکسته شدن بتون، سه انگشت محبوبه از زیرخاک پیدا شد.

قلمانی با صدایی بسیار غمگین ادامه می دهد: محبوبه، زن معصوم و پاکی بود اما شوهرش بسیار ناخلف و ناپاک است. او هرگز حرمت خانواده را نشکست و این داریوش بود که به زنش تهمت می زد. داریوش از نظر روحی بسیار مریض بود. دائم به محبوبه تهمت می زد و زن بیچاره گریه می کرد و اهالی او را افسرده می دیدند. این مرد حدود 25سال پیش به روستای ما آمد وزندگی اش را شروع کرد.

پسرعموی ناتنی محبوبه ادامه می دهد: این مرد در تماس تلفنی، دخترش را تهدیدکرده و گفته اگر برگردم او و چهار نفر را خواهم کشت. او بعد از فرار از شب قتل محبوبه برای بچه هایش تعریف کرده و به آنها گفته است بعد از قتل، مادرتان را به حمام بردم تا چالش کنم اما جا نشد، چند جای خانه را هم امتحان کردم ولی نشد تا آخر او را به جایی بردم که می خواستم کمد دیواری بسازم و همان جا دفنش کردم. بعد از 24ساعت وقتی در خانه را باز کردم، دیدم خاک ها به هم خورده و دست مادرتان بیرون است. فهمیدم زنده است و او را زنده به گورکردم.

دهیار روستای جعفرآباد با صدایی که استیصال و درماندگی از آن معین است، می گوید: از پلیس و نهادهای قضایی انتظارداریم به شکایت ما رسیدگی کنند و اجازه ندهند خون یک زن بی گناه پایمال شود. همین چند دقیقه پیش که داشتم به شما پیام می دادم دوباره با فرزندانش تماس گرفت. هدف او این است که سه فرزندکوچکش را که هنوز درکی از قاتل بودن پدرشان ندارند با خودش همراه کند و ببرد اما قصد به قتل رساندن دختر بزرگش و چهار فرد دیگر اهالی را دارد که مچ او را بازکرده اند. اهالی روستا به شدت وحشت زده اند و نگرانند داریوش بلایی سرشان بیاورد.

روایت پلیس از ماجرا

این در حالی است که پلیس روایت متفاوتی از این ماجرا دارد. سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان دراین باره گفت: پس از وقوع یک فقره قتل زن در شهرستان رودان و متواری شدن قاتل، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به عدم اطلاع به موقع توسط خانواده مقتول به پلیس افزود: پس از انجام تحقیقات لازم معین شد قاتل که تبعه کشور افغانستان است بنا براظهارات اهالی منطقه با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و از آنجایی که شوهر متوفی در منزل و محل حادثه حضور نداشت ظن ماموران

به قاتل بودن او قوت گرفت.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: با راهنمایی و همکاری خانواده مقتول به منظور به دست آوردن سرنخ های لازم نسبت به بازرسی از منزل مقتول اقدام شد که پس از چند ساعت جست وجو جسد مقتول که توسط قاتل در حالی که با دست های بسته در چاله ای یک متری در کف یکی از اتاق های منزل دفن شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: با تلاش های همه جانبه و کار وسیع اطلاعاتی، هویت اصلی قاتل شناسایی و تلاش ماموران برای دستگیری قاتل متواری با همکاری پلیس اینترپل ادامه دارد.

لیلا حسین زاده - حوادث / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1345

به "راز قتل زن جوان در خواب برادرش فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز قتل زن جوان در خواب برادرش فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید