حمله آمریکایی ها به منزل نانسی پلوسی

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران : معترضان به عدم تصویب طرح ارسال یاری های اقتصادی برای شهروندان جهت مقابله با تبعات بحران شیوع کرونا یک سر بریده خوک را به نشانه اعتراض در مقابل منزل نانسی پلوسی رها کردند.

حمله آمریکایی ها به منزل نانسی پلوسی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، شخص یا اشخاصی ناشناس روز شنبه به منزل رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، نانسی پلوسی در شهر سانفرانسیسکو آسیب رساندند و یک سر بریده خوک را مقابل درب خانه اش رها کردند.

بنا به گزارش رسانه های آمریکایی بر روی در و دیوار منزل نانسی پلوسی نیز رنگ قرمز پاشیده شده بود. مهاجم یا مهاجمان همچنین بر روی درب پارکینگ منزل رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شعارهایی اعتراض آمیز همچون دو هزار دلار و ما همه (آن پول) را می خواهیم نوشتند.

به نظر می رسد حمله به منزل پلوسی در اعتراض به عدم تصویب طرح ارسال چک های دو هزار دلاری برای شهروندان همزمان با بحران شیوع کرونا و پیامدهای مالی آن انجام شده است.

این در حالی است که حمله مشابهی نیز به منزل رهبر اکثریت جمهوریخواه و نماینده ایالت کنتاکی در مجلس سنا، میچ مک کانل در شهر لوئیویل در ایالت کنتاکی انجام شد. بر روی در و پنجره منزل وی شعارهایی همچون پول من کجاست؟ و میچ فقرا را می کشد نوشته شده بود.

پلیس سانفرانسیسکو و لوئیویل تحقیق درباره این حوادث را شروع نموده اند.

حمله به منزل پلوسی و مک کانل در حالی صورت گرفت که کنگره آمریکا طرح 900 میلیارد دلاری محرک مالی برای مقابله با تبعات بحران شیوع کرونا را تصویب نموده است. مجلس نمایندگان به ریاست نانسی پلوسی با اختصاص یاری های دو هزار دلاری به شهروندان موافقت نموده بود اما اکثریت جمهوریخواه در مجلس سنا با ارسال چک های دو هزار دلاری برای شهروندان مخالفت کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1077

به "حمله آمریکایی ها به منزل نانسی پلوسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله آمریکایی ها به منزل نانسی پلوسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید