جزئیات واکسیناسیون دانشجویان و بازگشایی دانشگاه ها از مهر 1400 ، کدام کنکور های خردادماه به تعویق افتادند؟

به گزارش جام پارسی، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

جزئیات واکسیناسیون دانشجویان و بازگشایی دانشگاه ها از مهر 1400 ، کدام کنکور های خردادماه به تعویق افتادند؟

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

نامه مهم حقدوست برای واکسیناسیون دانشجویان

علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای به وزیر بهداشت خواهان در اولویت قرار دریافت واکسیناسیون تمام دانشجویان سطح کشور برای آماده سازی شرایط بازگشایی دانشگاه ها از ترم تحصیلی آینده شد.

بازگشایی دانشگاه ها از مهرماه 1400 / اساتید واکسینه می شوند

رییسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا گفت: این بحث را پیگیر هستیم که از اول مهرماه 1400 بتوانیم مدارس و دانشگاه ها را بازگشایی کنیم به همین منظور برنامه ریزی نموده ایم که در مردادماه امسال معلمان و اساتید دانشگاهی را در برابر کرونا واکسینه کنیم.

زمان برگزاری آزمون های نیمه اول سال 1400 تعیین شد

سازمان سنجش آموزش کشور جدیدترین تاریخ برگزاری آزمون های نیمه اول سال 1400 را طبق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت علوم اظهار داشت. آزمون کارشناسی در تاریخ از قبل تعیین شده نهم تا دوازدهم تیرماه؛ بیست وششمین دوره المپیاد دانشجویی غیرمتمرکز کارشناسی ارشد یکم مردادماه، آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا دوزادهم تیرماه و آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و کاردانی نظام جدید 22 مردادماه برگزار خواهد شد.

نتایج انتخاب رشته کنکور دکتری 1400 هفته آینده اعلام می گردد

کنکور دکتری تخصصی سال 1400 روز 15 اسفندماه 99 برگزار و نتایج اولیه این کنکور 29 فروردین ماه اعلام شد. نتیجه چند برابر ظرفیت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور دکتری 1400 هفته آینده (تا خاتمه اردیبهشت ماه) اعلام خواهد شد.

کنکور ارشد پزشکی 1400 به تعویق افتاد / اعلام زمان بندی جدید برگزاری آزمون

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی در روز های 31 تیر و یکم مردادماه 1400 طی نوبت های صبح و عصر برگزار خواهد شد. رشته های امتحانی هریک از نوبت های صبح و عصر به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در برگه راهنما اعلام خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت تغییر کرد

مطابق تصمیمات گرفته شده در شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت، آزمون دکتری تخصصی که مقرر بود در روز های سوم تا پنجم تیرماه 1400 برگزار گردد به روز های پنجم تا هفتم تیرماه موکول شد.

آزمون جامع دوره دکتری دانشگاه آزاد به تعویق افتاد

با توجه به تشدید شرایط قرمز کرونایی در کشور و به دلیل اهمیت حفظ سلامتی دانشجویان و اساتید، بخش کتبی آزمون جامع دکتری سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی به تعویق افتاد. زمان دقیق برگزاری بخش کتبی آزمون جامع دکتری سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اعلام خواهد شد، اما براساس پیش بینی های اولیه، این آزمون در تیرماه امسال برگزار می گردد.

اعلام زمان جدید ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیغام نور

متقاضیان جامانده برای شرکت در سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیغام نور می توانند روز 26 اردیبهشت ماه امسال به صورت الکترونیکی و به وسیله پرتال دانشگاه پیغام نور - مرکز سنجش و آزمون azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام نمایند.

زمان ثبت نام آزمون زبان وزارت بهداشت به تعویق افتاد

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در اطلاعیه ای از تعویق زمان ثبت نام آزمون زبان انگلیسی MHLE اطلاع داد. براساس این اطلاعیه ثبت نام آزمون MHLE روز پنجشنبه 20 خردادماه 1400 که قرار بود از دوشنبه 20 اردیبهشت ماه شروع گردد، به تعویق افتاده است. زمان جدید ثبت نام متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت نام در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد تا 15 خرداد ادامه دارد

ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال 1399 دانشگاه آزاد اسلامی که از 29 بهمن ماه سال گذشته شروع شده است، تا 15 خرداد ماه سال 1400 ادامه دارد. متقاضیان می توانند برای اطلاع از جزئیات و ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد به سامانه ساجد به نشانی http://sajed.iau.ir مراجعه نمایند.

پرداخت یاری هزینه تحصیلی به دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای به منظور حمایت و پشتیبانی از تحصیل دانشجویان مستعد و پرداخت یاری هزینه تحصیلی به دانشجویان متقاضی، با یکی از مؤسسات خیریه تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1331

به "جزئیات واکسیناسیون دانشجویان و بازگشایی دانشگاه ها از مهر 1400 ، کدام کنکور های خردادماه به تعویق افتادند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات واکسیناسیون دانشجویان و بازگشایی دانشگاه ها از مهر 1400 ، کدام کنکور های خردادماه به تعویق افتادند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید