بیش از یک میلیون گیلانی علیه کرونا ایمن سازی شدند

به گزارش جام پارسی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیش از یک میلیون نفر در این استان هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کردند.

بیش از یک میلیون گیلانی علیه کرونا ایمن سازی شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از رشت، آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تسریع واکسیناسیون کووید 19 گفت: بیش از 2 میلیون و 863 هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

او اضافه کرد: این تعداد شامل بیش از یک میلیون و 849 هزار دُز نوبت اول و بیش از یک میلیون دُز نوبت دوم واکسن کرونا است که به این ترتیب فرایند تکمیل واکسن (2 نوبت) برای رسیدن به ایمنی در سطح استان گیلان به سرعت در حال انجام است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: اگرچه فرایند واکسیناسیون به سرعت در حال انجام و تکمیل است، اما رعایت دستورالعمل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و شست و شوی مرتب دست ها برای پیشگیری از ابتلا به کرونا همچنان اهمیت دارد.

حیدرزاده اظهار امیدواری کرد: با عبور از شرایط سخت شیوع بیماری و تداوم فرایند سریع واکسیناسیون و همراهی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کاهش سرایت ویروس و ابتلا به کرونا در سطح استان گیلان را در ماه آینده ببینیم.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1521

به "بیش از یک میلیون گیلانی علیه کرونا ایمن سازی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از یک میلیون گیلانی علیه کرونا ایمن سازی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید