بورس شنبه را چگونه آغاز می کند؟ ، بازار سهام آماده آغازی سبز

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، در مرحله پیش گشایش بازار سهام روز شنبه، تشکیل صف های خرید سنگین در نمادهای بزرگ و شاخص ساز خبر از آغاز سبز بورس در آغاز هفته می دهد.

بورس شنبه را چگونه آغاز می کند؟ ، بازار سهام آماده آغازی سبز

در فرایند سفارش گذاری بورس امروز، سه نماد خودرو، وتجارت و شپنا به ترتیب با 976، 229 و 174 میلیون متقاضی بیشترین حجم صف خرید را به خود اختصاص داده اند. این در حالی است که نماد خگستر بیشترین فشار عرضه را در میان نمادهای بورسی به خود اختصاص داده است.

عملکرد خوب بازار سهام در روز چهارشنبه و رشد 12 هزارواحدی شاخص کل به مدد نمادهای بزرگی چون فولاد، فارس و فملی موجب شده تا نگرانی ها در خصوص ادامه دار بودن فرایند نزولی بازار سهام کاسته شود و فعالان بورس نسبت به آغاز فرایند صعودی جدید شاخص کل خوش بین باشند.

بر اساس نظرسنجی خبرنگاران از تحلیلگران بازار سهام، هیچ کس انتظار ندارد این هفته بازار سهام فرایندی نزولی داشته باشد و بیش از 42 درصد پیش بینی رشد شاخص کل به کمک صنایع سرمایه گذاری و پالایشی را کرده اند.

بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز می کند که از امروز فروش 30 درصدی سهام عدالت آغاز خواهد شد و سهامدارانی که روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده اند می توانند با مراجعه به بانک یا از طریق سامانه کارگزاری سهام خود را به فروش برسانند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 694

به "بورس شنبه را چگونه آغاز می کند؟ ، بازار سهام آماده آغازی سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس شنبه را چگونه آغاز می کند؟ ، بازار سهام آماده آغازی سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید