راهنمای خرید برترین کیبورد بی سیم؛ پشتیبانی همزمان از دانگل و بلوتوث

به گزارش جام پارسی، کیبورد یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی مربوط به کامپیوتر است که چه کاربر ساده باشید چه کاربر حرفه ای، در هر صورت برای انجام دادن کارهای روزمره روی سیستم خود باید از آن بهره ببرید. صنعت ساخت کیبورد نیز از سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی جای نمانده و اکنون کیبوردهای بی سیم با قابلیت اتصال همزمان میان کاربران مختلف بسیار متداول شده اند. این دسته از کیبوردها به وسیله یک دانگل وایرلس به کامپیوتر متصل می شوند و امکان اتصال به وسیله بلوتوث را نیز دارند. اگر شما هم از کیبوردهای سیمی خسته شده اید، با خبرنگاران در راهنمای خرید برترین کیبورد بی سیم همراه باشید تا شما را با چند محصول فوق العاده مجذوب کننده و پر امکانات برای اهداف مختلف آشنا کنیم.

راهنمای خرید برترین کیبورد بی سیم؛ پشتیبانی همزمان از دانگل و بلوتوث

کیبورد بی سیم گیمینگ ریزر مدل Deathstalker V2 Pro

اگر گیمرهای حرفه ای کامپیوتر هستید و بودجه کافی برای خرید برترین کیبورد بی سیم بازار را دارید، احتمالاً کیبورد بی سیم گیمینگ ریزر مدل Deathstalker V2 Pro با قابلیت های عالی اش می تواند شما را از خریدتان راضی نگه دارد. این محصول مجهز به سوئیچ های اپتیکال است که عملکرد فوق العاده و دوام بالایی دارد. دکمه های این کیبورد باریک و کم ارتفاع هستند و این کیبورد با اتصال پرسرعت Razer HyperSpeed به کامپیوتر شما وصل می گردد. این کیبورد از سوئیچ های خطی بی صدا به رنگ قرمز بهره می برد و عمر آن ها از سوی ریزر، 70 میلیون مرتبه فشار اعلام شده است.

کیبورد Razer Deathstalker v2 Pro با دانگل بی سیم 2.4 گیگاهرتزی و بلوتوث به دستگاه های شما وصل می گردد. این کیبورد دارای یک دانگل با اتصال بی سیم Razer HyperSpeed است که 25 درصد سریع تر از اتصال بی سیم رایج در سایر کیبوردها است. شما بعلاوه می توانید این کیبورد را با بلوتوث به تمام دستگاه های مورد نظر خود وصل کنید و با یک سوییچ، بین اتصال بی سیم و بلوتوث جابجا شوید. این محصول دارای طراحی ارگونومیک فوق العاده برای راحتی بیشتر و ضخامت بسیار کمی است که با آلیاژ آلومینیوم 5052 ساخته شده است و علیرغم وزن بسیار کم، دوام فوق العاده بی نظیری دارد. کیبورد Razer Deathstalker v2 Pro دارای دکمه های ساخته شده با تکنولوژی تازه Razer HyperGuard است که از پلاستیک Doubleshot ABS، در برابر اصطکاک و خراشیدگی، چندین برابر مقاومت بیشتری دارد.

این محصول وزنی 760 گرمی دارد که قابلیت حمل و نقل آسان را به کاربران ارائه می دهد. ریزر برای این محصول از باتری پرظرفیتی به عنوان منبع انرژی استفاده نموده که تا 40 ساعت استفاده (در مقدار کامل با روشنایی روشن) می تواند کاربران را همراهی کند. البته می توانید با صرفه جویی، تا 200 ساعت نیز از این کیبورد استفاده کنید. این کیبورد دارای یک کابل USB-C برای شارژ است. بعلاوه امکان تغییر نور پس زمینه RGB با Razer Chroma در دسترس است.

کیبورد لاجیتک مدل MX Keys

اگر قصد خرید برترین کیبورد بی سیم بازار برای مصارف خانگی و اداری را دارید و در پی یک محصول همه جوره باکیفیت و قدرتمند در این زمینه هستید، کیبورد لاجیتک مدل MX Keys، شما را از انتخابتان به هیچ عنوان پشیمان نمی نماید. این محصول به هیچ عنوان در هنگام انجام تایپ سر و صدای زیادی فراوری نمی نماید و به همین علت برای استفاده در محیط کار و مصارف خانگی هیچ دغدغه ای از بابت ایجاد سر و صدا نخواهید داشت. کیبورد لاجیتک مدل MX Keys به وسیله دانگل بلوتوث به کامپیوتر متصل می گردد و تا 10 متر مسافت به خوبی پشتیبانی می نماید. انرژی مورد احتیاج این کیبورد به وسیله یک USB-C تأمین می گردد و تا مدت ها احتیاج به شارژ مجدد نخواهند داشت. حروف حک شده روی دکمه های این کیبورد انگلیسی است و شما احتیاج دارید که از استیکرهای حروف فارسی برای این محصول استفاده کنید.

این کیبورد فوق العاده مجذوب نماینده لاجیتک از طراحی ارگونومیکی خوبی برخوردار است؛ به گونه ای که پس از چند ساعت کار با آن احساس خستگی در مچ دست احساس نخواهید کرد. وزن این محصول حدود 810 گرم است و اگر قصد جابه جایی آن را نیز داشته باشید، خیلی راحت می توانید از پس انجام این کار بر بیایید. این کیبورد به صورت جزیزه ای طراحی شده و فضای خالی بین کلیدهای این محصول موجب می گردد که ارتفاع کلیدها کمتر گردد و احتیاجی به نیروی زیادی برای تایپ کردن نداشته باشید. به لطف فاصله مناسبی که بین کلیدهای این کیبورد وجود دارد، در حین تایپ کردن احتمال اشتباهات تایپی به شدت کاهش پیدا می نماید. این کیبورد سرعت پاسخ دهی بسیار بالایی دارد که این ویژگی در استفاده طولانی مدت از کیبورد می تواند برای کاربران به شدت کاربردی باشد.

این محصول مجهز به نور پس زمینه است که با نزدیک شدن دست به کیبورد، روشن و با دور شدن دست از روی میز، خاموش می گردد تا انرژی مورد احتیاج برای استفاده مفید افزایش یابد. مقدار روشنایی این نور هم به صورت اتوماتیک با نور محیط هماهنگ می گردد و هم می توان آن را به صورت دستی تغییر داد. با یک بار شارژ باتری پرظرفیت این محصول، شما می توانید از آن تا 10 روز استفاده کنید و این مقدار در صورت عدم استفاده از نور پس زمینه به 5 ماه نیز می رسد. این محصول با تمامی سیستم عامل های مک، ویندوز، لینوکس، iOS و اندروید سازگار است و می توان به صورت هم زمان از آن روی سه دستگاه استفاده کرد.

کیبورد گیمینگ نوفی مدل Air75

اگر در پی برترین کیبورد مکانیکال لو پروفایل در بازار هستید و در پی محصولی می گشت که هم برای استفاده های گیمینگ و هم برای کارهای ساده مثل تایپ کردن بتوانید روی ویژگی های خوب آن حساب کنید، کیبورد گیمینگ نوفی مدل Air75 حرف های زیادی برای گفتن در این زمینه دارد. این کیبورد بدنه ای از جنس آلومینیوم دارد که در برابر حوادث احتمالی و خط وخش ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. این محصول مجهز به سوییچ آبی است که مقدار تحمل کلیک پذیری 50 میلیون کلیک را دارد و با خرید آن تا سال ها بدون هیچ مسئله ای می توانید از آن استفاده کنید.

از طراحی بسیار خوب و کاملاً ارگونومیک این کیبورد لو پروفایل نمی توان به سادگی گذشت؛ چرا که در استفاده های طولانی مدت دستان شما را خسته نمی نماید. یکی از ویژگی های بسیار خوب این محصول، امکان اتصال به سه دستگاه به طور همزمان است که می توانید روی آن ها سوییچ کنید. وزن 523 گرمی این محصول نیز به کاربران اجازه حمل ونقل راحت آن را می دهد. نوفی برای این محصول باکیفیت خود از یک باتری با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت استفاده نموده که با یک بار شارژ تا 48 ساعت مداوم می توانید از آن استفاده کنید. یکی دیگر از برترین ویژگی های این محصول میان رده که منجر به تایپ آسان تر و سریع تر می گردد، حساسیت بالای کلیدها برای پذیرش فرمان هاست. با این تفاسیر برای انجام بازی و یا کارهای تایپی خود احتیاجی به وارد کردن فشار زیاد به کیبورد ندارید.

این محصول دارای 21 حالت نور پس زمینه و چهار حالت نور جانبی است. چراغ LED که در سمت چپ این کیبورد تعبیه شده حالت قفل و اتصال را نشان می دهد، در حالی که چراغ LED سمت راست قدرت باتری و حالت سیستم را به اطلاع کاربران می رساند. بعلاوه شما می توانید با توجه به تنظیمات خود حالت نور پویا یا ثابت را انتخاب کنید. این کیبورد با مک و ویندوز سازگار است و طرح بندی دکمه های چندرسانه ای و کلیدهای میانبر را برای کاربران مک نیز فراهم می نماید. انواع روش های اتصال از جمله حالت بی سیم 2.4G، بلوتوث 5.0 و حالت سیمی USB-C در این محصول در دسترس است.

کیبورد گیمینگ لاجیتک مدل G915 LIGHTSPEED

محصولات برند لاجیتک، همیشه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و این موضوع در خصوص کیبورد مدل G915 LIGHTSPEED این برند نیز به خوبی صدق می نماید. بارزترین ویژگی این کیبورد حرفه ای لاجیتک، سرعت پاسخ دهی فوق العاده عالی 1 میلی ثانیه ای آن است که به شما امکان تحت کنترل قرار دادن سنگین ترین بازی های روز جهان را به راحتی می دهد. طراحان لاجیتک این کیبورد را به صورت زیبا و نازک، و در عین حال مقاوم طراحی کردند. این کیبورد با طراحی مناسب و زیبایی که دارد به نسل بعدی از کیبوردهای مکانیکال گیمینگ تبدیل شده است. این محصول علاوه بر طراحی ارگونومیک، با حذف کلیدهای عددی در سمت راست، فضای کمتری را روی میز شما اشغال می نماید تا آزادی عمل بیشتری برای حرکت ماوس رو میزتان داشته باشید.

معمولاً ارتفاعی که کلید های مکانیکال از خود کیبورد دارند می تواند باعث ایجاد تأخیر در کنترل شما گردد. اما کیبورد G915 LIGHTSPEED با استفاده از کلید های مکانیکال لو پروفایل این فاصله را بدون هیچ تغییری در صدای آن ها به حداقل رسانده تا به حرفه ای ترین شکل ممکن امکان استفاده از آن را داشته باشید. این کیبورد لاجیتک به طور دقیق از سوئیچ های نوع GL Tactile بهره مند شده که واکنشی ملایم نسبت به فشرده شدن به وسیله شما نشان می دهند. بعلاوه باید به نورپردازی مجذوب نماینده و هوشمند این محصول اشاره کنیم که با فناوری Lightsync انجام می گردد و با بیش از 16.8 میلیون رنگ و فراهم کردن امکان شخصی سازی انیمیشن ها و افکت های نوری مختلف، تجربه تازهی از گیمینگ را برای شما به همراه خواهد آورد. حافظه آنبرد این کیبورد بلوتوثی توانایی ذخیره سازی سه پروفایل مختلف را دارد که به وسیله کلیدهای F1 تا F4 به سادگی در دسترس شما خواهند بود.

این محصول با یک بار شارژ می تواند تا چهل ساعت (با روشنایی 100 درصد) شما را در انجام کارهایتان همراهی کند. بعلاوه باتری این کیبورد نیز در عرض حدود چهار ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد. به لطف نرم افزار G HUB لاجیتک، شما می توانید بر بازی ها، ابزارها و قطعات سیستم خود کنترل کاملی داشته باشید و نورپردازی، عملکرد کلیدها و بسیاری ویژگی های دیگر را مورد شخصی سازی قرار دهید. این محصول اگرچه برترین کیبورد بی سیم گیمینگ نیست، اما قابلیت های عالی را در این زمینه به شما ارائه می دهد.

کیبورد گیمینگ ریزر مدل BlackWidow V3 Pro Wireless

اگر به بازار لوازم جانبی گیمینگ به قصد خرید برترین کیبورد بی سیم نگاهی بیندازید، امکان ندارد که چشمتان به محصولات هیجان انگیز ریزر نخورد. کیبورد گیمینگ ریزر مدل BlackWidow V3 Pro Wireless، یکی از حرفه ای ترین محصولات موجود در بازار است که به لطف قابلیت های خوبی که ارائه می دهد، ارزش خرید بسیار بالایی میان کاربران دارد. این کیبورد مکانیکی سه حالته گیمینگ، مجهز به پیشرفته ترین فناوری بی سیم برای پاسخگویی به ورودی های مختلف با کمترین تاخیر است. بعلاوه با بهره گیری از یک پروتکل اطلاعات بهینه، فرکانس رادیویی فوق سریع و یک پارچه را به وجود می آورد.

این محصول مجهز به کلیدهای مکانیکال سوئیچ است و قابلیت تنظیم نور پردازی نیز دارد. بعلاوه شما می توانید این کیبورد را با بیش از 16.8 میلیون رنگ و مجموعه ای از افکت ها شخصی سازی کنید و از جلوه های مختلف روشنایی استفاده کنید. این کیبورد به ویژگی Doubleshot ABS Keycaps مجهز شده که سبب افزایش دوام دکمه های کیبورد می گردد. با استفاده از قالب گیری به روش Doubleshot حروف روی دکمه های کیبورد حکاکی می شوند و پرینت شده نیستند و دیگر شاهد پاک شدن یا کم رنگ شدن آن ها حتی با صد ها ساعت استفاده از کیبورد خود، نخواهید بود. کلیدهای مکانیکال این کیبورد به لبه های بهبود یافته مجهز شده اند که باعث افزایش پایداری می گردد و بعلاوه بدنه آن ها به صورت شفاف طراحی شده که اجازه می دهد نور پس زمینۀ به وسیله LEDهای RGB از زیر کیبورد روی دکمه ها بهتر از مدل های قبلی ظاهر گردد.

شما می توانید از کلیدهای سبز شرکت ریزر که دوام کلیک بیشتری دارند، در این محصول تا سال ها بدون هیچ مسئله ای استفاده کنید. بعلاوه تکنولوژی RAZER™ HYPERSPEED WIRELESS به کار رفته در این این کیبورد در حالت بی سیم سرعت کیبورد را با حالت سیمی یکی نموده است. یک استراحتگاه دست از جنس چرم استفاده طولانی مدت از این کیبورد را راحت نموده است. بدنه این کیبورد گیمینگ، در عین حال که مقاومت خوبی ارائه می دهد، دارای روکشی با ساختار مات است که موجب می گردد در استفاده طولانی مدت، ثابت و منظم در جای خود بماند.

کیبورد گیمینگ لاجیتک مدل MX Mechanical Mini Tactile

اگر در پی خرید محصولی از لاجیتک هستید که دوام بی نظیری داشته باشد و در عین حال با قیمت مناسب تری در بازار به فروش برسد، شاید مدل MX Mechanical Mini Tactile به عنوان برترین کیبورد بی سیم با بودجه 11 میلیون تومان، انتخاب ایده آلی برای شما باشد. این محصول از یک طراحی شیک و جمع وجور بهره می برد که با وزن 282 گرمی، بسیار قابل حمل است و با قرار دادن در کیف، می توان به آسانی از آن در محیط های مختلف و برای دستگاه های مختلف مانند رایانه، تبلت و حتی گوشی استفاده کرد. این محصول با سوئیچ های قرمز، قهوه ای و آبی ارائه شده اند و فاصله کلیدهای آن ها تا صفحه پایینی کیبورد حدود 19 میلی متر است.

مدل MX Mechanical Mini Tactile، بیشتر ویژگی های مدل MX Keys را درون خود دارد، اما برای مثال از بخش Num Pad بهره نمی برد. این کیبورد علاوه بر کلیدهای اصلی، دارای کلیدهای عملکردی هم هست که می توان از آن ها به عنوان میان بر برای فعالیت هایی مانند پخش فیلم و موسیقی و تنظیم صدا استفاده کرد. اتصال این کیبورد با استفاده از هر دو فناوری بلوتوث و دانگل بی سیم انجام می گردد که برای این کار یک دکمه مخصوص تعریف شده است. این محصول امکان اتصال همزمان به سه دستگاه را دارد، با یک بار شارژ کامل تا 15 روز دوام می آورد و اگر نور پس زمینه خاموش باشد این مدت تا 10 ماه هم افزایش پیدا خواهد نمود.

کیبورد گیمینگ کیکورن مدل K2 Pro Hot-Swappable Red Switch

اگر جزو کاربران نویسنده، طراح وب، برنامه نویس و مواردی از این قبیل هستید، احتمالاً می توانید روی ویژگی های بسیار خوب K2 Pro Hot-Swappable Red Switch به عنوان برترین کیبورد خوش قیمت بی سیم کیکورن در بازار حساب باز کنید. این محصول طراحی فوق العاده مجذوب نماینده و ارگونومیکی دارد و بدنه از جنس آلومینومی آن در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. یکی از قابلیت های مجذوب نماینده و منحصربه فرد این کیبورد امکان شخصی سازی کردن کیبورد به وسیله تغییر عملکرد کلیدها و تعریف عملکرد برای کلیدهای ترکیبی با استفاده از نرم افزار QMK/VIA است که می تواند سرعت عملکرد شما را در هنگام کار به شکل چشم گیری افزایش دهد. وزن این محصول 940 گرم است و قابلیت جابه جایی آسان نیز دارد.

امکان تعویض سوئیچ ها (Hot-Swappable)، اتصال همزمان به سه دستگاه، سازگاری با هر دو سیستم عامل های مک و ویندوز از دیگر مزایای این کیبورد کیکورن به شمار می رود. این محصول دارای نور پس زمینه پیکسلی سفید است که می توانید با 14 حالت متفاوت، حالت نمایش نور و سرعت افکت را تنظیم کنید و سوئیچ های کیبورد نیز قرمز رنگ هستند. کیکورن برای این کیبورد باکیفیت خود از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت استفاده نموده که قادر است با یک بار شارژ کامل تا 72 ساعت تایپ یا تا 7 روز استفاده معمولی (8 ساعت در روز) دوام بیاورد. K2 Pro با طرح بندی منحصربه فرد مک در حالی که با ویندوز سازگار است، همه کلیدهای چندرسانه ای و عملکردی ضروری را دارد. بعلاوه شما با استفاده از بلوتوث 5.1 به این محصول متصل می شوید و امکان اتصال همزمان به دو دستگاه دیگر را نیز خواهید داشت.

کیبورد بی سیم اپل مدل Magic Keyboard with Numeric Keypad - English

اگر از کاربران مک هستید، مجیک کیبورد اپل را می توانید به عنوان برترین کیبورد بی سیم اپل برای خود در نظر بگیرید. این کیبورد به لطف وزن 390 گرمی اش، قابلیت حمل و نقل بسیار ساده ای دارد. کلیدهای تعبیه شده روی این کیبورد بلوتوثی از مکانیزم تازهی استفاده می نماید که به لطف این مکانیزم ثبات های موجود در زیر کلیدهای کیبورد با حساسیت بیشتری به تایپ شما یاری می نمایند. این کیبورد اپل از 109 کلید بهره می برد و باتری آن نیز نسبت به نسل قبلی، شارژدهی بهتری را به کاربران ارائه می دهد. در این محصول دکمه های قدیمی مربوط به شماره ها به جایگاه قبلی خود برگشته و در کنار کیبورد قرار دارند. این کیبورد امکان اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد.

برترین کیبورد بی سیم؛ سخن پایانی

در راهنمای خرید برترین کیبورد بی سیم خبرنگاران به معرفی و آنالیز 8 کیبورد پیشرفته و برتر موجود در بازار در رنج های مختلف قیمتی پرداختیم تا با در نظر گرفتن بودجه و هدف استفاده خود، برترین گزینه ممکن را برای خرید در نظر بگیرید و خرید خوبی را از خبرنگاران تجربه کنید.

شما تجربه استفاده از کدام محصول معرفی شده را دارید؟ به نظر شما کدام یک از این کیبوردهای موجود در این فهرست ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آبان 1402 بروزرسانی: 25 آبان 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1958

به "راهنمای خرید برترین کیبورد بی سیم؛ پشتیبانی همزمان از دانگل و بلوتوث" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین کیبورد بی سیم؛ پشتیبانی همزمان از دانگل و بلوتوث"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید