باشگاه پرسپولیس: قیمت نهایی بلیت ملاقات مقابل تراکتور به شرکت توسعه و تجهیز اعلام شد

به گزارش جام پارسی، مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: با توجه به اعلام اجرا شده از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، قرار است فروش بلیت مسابقه پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز از صبح پنج شنبه شروع گردد.

باشگاه پرسپولیس: قیمت نهایی بلیت ملاقات مقابل تراکتور به شرکت توسعه و تجهیز اعلام شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت آنلاین از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسین قدوسی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: بلیت فروشی ملاقات با تراکتورسازی تبریز قرار است از ساعت 8 صبح فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد. به همین منظور آقای یلوه، معاون مالی باشگاه، روز گذشته در جلسه ای که به اتفاق مدیر عامل باشگاه داشتیم، درباره قیمت بلیت این ملاقات پرس و جو کردند.

در نهایت انصاری فرد پس از آنالیز هایی که داشتند قیمت نهایی بلیت ها را به ایشان اعلام داشت تا به شرکت توسعه و تجهیز به عنوان متولی فروش الکترونیک بلیت مسابقه برای درج در سایت منتقل گردد.

وی ادامه داد: کوشش باشگاه بر این بود فروش بلیت مسابقه از امروز چهارشنبه به وسیله سامانه pin90.ir آغاز گردد اما مسئولان شرکت توسعه و تجهیز به معاونت مالی اعلام کردند برای برطرف یک مشکل فنی و عدم ایجاد مشکل برای طرفداران آغاز بلیت فروشی به فردا موکول شده است و قول داده اند فردا بلیط فروشی آغاز گردد. بنابر این اعلام، بلیت فروشی از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه استارت می خورد.

باشگاه پرسپولیس هم از طرفداران دعوت می نماید در این ملاقات و در همه رقابت های پیش رو بویژه بازی های شش امتیازی حضور پرشور و گسترده داشته و حمایت همه جانبه ای از تیم داشته باشند و تا دقیقه 90 از تیم محبوب خود حمایت نمایند.

وی در ادامه گفت: تیم فوتبال پرسپولیس انشاالله با هوشیاری هوادران و حمایت آنها در بازی های 6 امتیازی پیش رو که به صورت متوالی برگزار می گردد به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا نهایت بهره را از ظرفیت طرفداران خود می برد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس اعلام کرد: باشگاه نیز برای این بازی به فکر منافع تیم و طرفداران پرسپولیس است و دیدگاه های خود را به مسئولین اعلام داشته است. ما به طور قطع نمی خواهیم به حساسیت ها دامن بزنیم ولی باید طبق حقوق قانونی از طرفداران خود بهره مند شویم.

حسین قدوسی افزود: محمد حسن انصاری فرد هم در جلسات روی این مسئله تاکید نموده اند که حقوق باشگاه، تیم و طرفداران پرسپولیس باید بر اساس قانون، عدالت و انصاف رعایت گردد. بر همین اساس، از طرفداران عزیز هم می خواهیم به محض آغاز بلیت فروشی این مسابقه برای خرید و تهیه بلیت مسابقه اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 359

به "باشگاه پرسپولیس: قیمت نهایی بلیت ملاقات مقابل تراکتور به شرکت توسعه و تجهیز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: قیمت نهایی بلیت ملاقات مقابل تراکتور به شرکت توسعه و تجهیز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید