چرا محصولات تبلیغاتی چاپی فروش را بالا می برند؟
به گزارش جام پارسی، محصولات تبلیغاتی چاپی ابزارهای خوب بازاریابی هستند که در میان تقویم ها نسبت به سایر انواع تبلیغات چاپی مزایای زیادی دارند، اما اغلب به عنوان یک ابزار بازاریابی نادیده گرفته می شوند. تقویم رومیزی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی چاپی است که تاثیر زیادی در بالا رفتن اندازه فروش شما خواهد داشت.
در اینجا چهار علت وجود دارد که چرا استفاده از تقویم برای تبلیغ کسب و کار شما ایده خوبی است. بعلاوه شرح خواهیم داد که چرا آن ها شناخت برند و نرخ تبدیل را نسبت به سایر رویکردهای بازاریابی بهبود می بخشند.
بیشتر بخوانید : ساک دستی آماده در تعداد کم از کجا خریداری کنید ؟
چرا محصولات تبلیغاتی چاپی فروش را بالا می برند؟
آن ها مورد استفاده قرار می گیرند
توزیع اقلام تبلیغاتی یک چیز است، اما ارائه اقلام تبلیغاتی که مخاطبان شما واقعا از آن ها استفاده خواهند کرد، چیز دیگری است. همه از تقویم استفاده می نمایند و بیشتر مردم حداقل یکی از آن ها را فیزیکی در خانه دارند. و شرط می بندم که بخش بزرگی از آن ها ماهیت تبلیغاتی دارند. آن ها یکی از محتاطانه ترین اما کارآمدترین راه ها برای ایجاد آگاهی از برند می باشند.
اقلام تبلیغاتی که مردم واقعا استفاده می نمایند به ایجاد ارتباط مثبت بین برند شما و کاربر یاری می نمایند. این به ویژه برای شرکت های خدماتی خوب عمل می نماید و مردم ممکن است در مواقع ضروری برای خدمات شما تماس بگیرند.
آن ها طوری ساخته شده اند که به معنای واقعی کلمه هر روز به آن ها نگاه می گردد. و هر بار که مشتری بالقوه برند شما را می بیند، به شما فکر می نماید. در عرض یک ماه، آن ها قبلاً به علت آشنایی نسبت به برند شما تعصب دارند. این واقعیت که شما یک تقویم مفید را به صورت رایگان به آن ها دادید، به غریزه انسان برای تعامل متقابل نیز یاری می نماید. به طور خلاصه، آن ها با نام تجاری شما حک می شوند و در صورت داشتن حق انتخاب مستعد خرید از شما هستند.
این ها را با بروشورهای چاپ شده مقایسه کنید که حتی اگر به خانه برده شوند، ممکن است در کشو گذاشته شوند و فراموش شوند. چاپ تقویم بعلاوه این فرصت را فراهم می نماید تا برند خود را در مکان های مختلف در مقابل افراد قرار دهید، مانند تقویمی که در خانه خود و یا روی میز کار گذاشته اند.
بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران
آن ها طول عمر مفیدی دارند
اگر به کسی بروشور بدهید، ممکن است آن را نگه دارد تا زمانی که از کنار سطل زباله رد گردد یا آن را روی یخچال بگذارد. با این حال، به احتمال زیاد در آنجا باقی نمی ماند، مگر اینکه در درازمدت مفید باشد، مانند منویی برای مکانی که اغلب از آن استفاده می نمایند یا توصیه های پزشکی که احساس می نمایند نمی توانند از دست بدهند.
تقویم ها این مزیت را دارند که به معنای واقعی کلمه برای ماه ها کاربرد جهانی دارند. ماهیت سالانه آن ها بعلاوه تضمین می نماید که آن ها در یک برنامه زمانی قابل پیش بینی جایگزین می شوند و شما می دانید که آخرین نسخه از مطالب بازاریابی خود را چه زمانی به مخاطبان خود ارسال کنید.
بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی
قرارگیری بالقوه در مکان ایده آل برای تبدیل
از آن ها می توان برای تبلیغ کسب وکارتان در زمان و مکان مناسب برای بستن معامله استفاده کرد. به عنوان مثال، رستوران ها اغلب تقویم لیگ های ورزشی را برای همه افراد در منطقه تحویل خود، ارسال می نمایند. اکنون شخصی که برنامه فوتبال را در تقویم های چاپی مقرون به صرفه آنالیز می نماید، منوی رستوران را در زیر آن می بیند و به این فکر می نماید که سفارش تحویل غذا را بدهد تا به موقع برای بازی برسد.
تقویم های چاپی کوچک که در یک قاب مغناطیسی تعبیه شده اند، برای نصب روی یخچال عالی هستند. و زمانی که روی یخچال، یک رستوران را تبلیغ می نماید، وقتی یخچال خالی را می بندد و فکر می نماید برای شام چه کار دیگری می تواند انجام دهد، به خوبی می تواند یک صاحب خانه را به مشتری تبدیل کند.
بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی
تنوع فرصت ها
هنگامی که شخصی چاپ تقویم مقرون به صرفه را به عنوان یک فرصت بازاریابی در نظر می گیرد، اکنون به این فکر می نماید که آیا در حال رقابت با برنامه های تقویم و تقویم های تزئینی زیبا هستند که مشتری از قبل مالک آن هاست. با این حال، در واقع می توانید یک چاپ تقویم سفارشی را سفارش دهید تا اطلاعات مفیدی را به مشتری بالقوه منتقل کنید که دفترچه تاریخ استاندارد نیست.
یک شرکت خدمات مراقبت از چمن یا کنترل آفات می تواند تقویمی را با تاریخ های توصیه شده برای کاشت و برداشت گیاهان مختلف به اشتراک بگذارد، زیرا بداند زمانی که خواننده تصمیم می گیرد به خدمات آن ها احتیاج دارد، آن ها در فهرست اول هستند. اگر تقویمی را ببینند که خدمات کنترل آفات را بعد از اولین یخبندان یا یادآوری برای تعویض فیلترهای هوا قبل از فصل آلرژی توصیه می نماید، به آن ها یادآوری می گردد که برای خدمات با کسب و کار شما تماس بگیرند.
منبع: مجله چاپخونه