ویروس کرونا به زمین فرصت نفس کشیدن داد

به گزارش جام پارسی، تهران- ایرنا- معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه ویروس کرونا موجب تغییرات زیادی بر تفکر انسان ها شده گفت: همین موضوع باعث شد تا به زمین نیز فرصت داده گردد تا نفس بکشد.

ویروس کرونا به زمین فرصت نفس کشیدن داد

به گزارش ایرنا، احمدرضا لاهیجان زاده روز پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره آثار خبری در حوزه تالاب که به صورت برخط برگزار گردید با تاکید بر تاثیر ویروس کرونا و نقش آن در زندگی روزمره مردم اضافه نمود: ویروس کرونا، خسارت های زیادی را به جهان تحمیل کرد از جمله از دست دادن و خسارت های مالی و از بین رفتن شغل هایی که مسائل مالی برای مردم به بار آورد.

لاهیجان زاده با تاثیر کرونا بر تفکر انسان ها ادامه داد: این ویروس بر روی تفکر انسان ها تغییر زیادی ایجاد نموده و اتفاق هایی که شاید در سال های گذشته امکان حذف آن نبود اکنون به راحتی از بین رفته است یا روش استفاده آن فرق نموده، افق جدیدی برای انسان ها بازشده و روش های نوین جایگزین روش های گذشته شده و همین موضوع باعث شد تا به زمین نیز فرصت داده گردد تا نفس بکشد، اکنون روزانه ده ها هزار پرواز لغو می گردد، سوخت فسیلی کمتر مصرف می گردد و گزارش ها از کاهش پسماند حکایت دارد.

معاون دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در مورد نخستین جشنواره آثار خبری در حوزه تالاب گفت: فعالیت رسانه ای از سه ضلع اصلاعات، ارتباطات و مخاطب می تواند نقش بسزایی در حوزه های مختلف داشته باشد و رسانه ها و خبرنگاران می توانند تصمیم های اشتباه مسئولان را در حوزه های تخصصی اصلاح نمایند و نقش پر رنگی در توسعه خواهند داشت.

لاهیجان زاده در ادامه از نحوه برگزاری این جشنواره گفت: 400 اثر در نخستین جشنواره ارسال شده، در این جشنواره از بهترین استادان و داوران در این جشنواره استفاده شده است.

نخستین جشنواره آثار خبری برای فعالان خبر و رسانه در حوزه آب و تالاب در سه بخش خبر و گزارش، عکس و اینفوگرافیک، فیلم و موشن گرافیک در راستای تقویت خبرنگاران تالابی، مدیران حوزه روابط عمومی و دیگر فعالان حوزه آب و تالاب در کشور با همکاری طرح حفاظت از تالاب های ایران و دفتر روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست برگزار گردید. و از هر بخش سه اثر انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1021

به "ویروس کرونا به زمین فرصت نفس کشیدن داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا به زمین فرصت نفس کشیدن داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید