وقتش بود برای پرسپولیس گلزنی کنم، استرس نداشتم

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، شهریار مغانلو پس از دو گلی که در ملاقات پرسپولیس مقابل الریان قطر به ثمر رساند، گفت: خدا را شکر در دو بازی ابتدایی خودمان در گروه E لیگ قهرمانان آسیا که بسیار سخت بودند، نتایج عالی گرفتیم، امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد و به طرفداران تبریک می گویم.

وقتش بود برای پرسپولیس گلزنی کنم، استرس نداشتم

مهاجم پرسپولیس با اشاره به آب و هوای شرجی گوای هند یادآور شد: شرایط خیلی سختی است، چون به آن عادت نداریم اما کوشش می کنیم بهترین نتایج را بگیریم.

او درباره گلزنی اش در جریان برد سه بر یک سرخپوشان مقابل نماینده قطر تاکید نمود: از بچه های تیم تشکر می کنم با انگیزه و با اعتماد به نفسی که در کنار کادر فنی به من دادند باعث شدند گلزنی کنم. از سیامک نعمتی و امید عالیشاه هم که پاس گل دادند تشکر می کنم. وقتش بود گل بزنم.

مغانلو ادامه داد: همه بازی ها حکم فینال دارد و باید گام به گام پیش برویم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: جای طرفداران در بازی ها بسیار خالی است.

وی درباره صحبت های لوران بلان سرمربی فرانسوی الریان قطر مبنی بر شانس بالای پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی مسابقات 2021 آسیا توضیح داد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است، دو بار به فینال رفته است، امیدوارم برای بار سوم به این بازی برسیم.

مغانلو در خاتمه درباره کاهش استرس گلزنی اش در ترکیب پرسپولیس اعلام کرد: قبلا هم استرس نداشتم، وظیفه ام این است مثمرثمر باشم و امیدوارم بتوانم برای تیم پیروز ظاهر شوم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1256

به "وقتش بود برای پرسپولیس گلزنی کنم، استرس نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتش بود برای پرسپولیس گلزنی کنم، استرس نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید