میوه شب عید از 20 اسفند توزیع اینترنتی می گردد

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، میوه شب عید از چه تاریخی عرضه اینترنتی می گردد؟

میوه شب عید از 20 اسفند توزیع اینترنتی می گردد

به نقل از خبرنگاران، عربشاهی، مشاور عالی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: هم اکنون توزیع اینترنتی اقلامی همانند مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن و شکر در حال اجرا است. خرید کالا با قیمت مصوب دولتی، بدون هیچ گونه هزینه اضافه درب منزل از مزایای روش توزیع اینترنتی کالا است.

مشاور عالی سازمان مرکزی تعاون روستایی می گوید، توزیع اینترنتی کالا در جهان روش مرسومی است که نقش مهمی در تنظیم گری و کنترل قیمت دارد. کما اینکه در بازار مرغ و تخم مرغ موثر بود.

بنابر گفته عربشاهی، برنامه توزیع هوشمند سیب و پرتقال از 20 اسفند در استان های هدف انجام خواهد شد.

با توجه به التهابات بازار محصولات پروتئینی در آبان ماه، توزیع اینترنتی مرغ و تخم مرغ در راستای تنظیم بازار از 18 آبان در تهران شروع شده و در حال حاضر توزیع اینترنتی کالا به وسیله 5 پلتفرم در 12 کلانشهر انجام می گردد.

بنابر دستور وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر بازاررسانی هوشمند محصولات کشاورزی از دهم آذر توزیع اینترنتی پنج قلم کالا با قیمت مصوب در دستور کار قرار گرفته که به مرور بعضی شهر ها به آن اضافه شدند.

گرچه بسیاری از فعالان بازار معتقدند که با توجه به فراوانی میوه نیازی به ذخیره سازی و دخالت دولت در امر تنظیم بازار نیست، اما در مقابل مسئولان وزارت جهاد کشاورزی ذخیره سازی و توزیع اینترنتی را راهی برای کنترل بازار و کاهش سودجویی دلالان و عوامل واسطه اعلام می نمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1720

به "میوه شب عید از 20 اسفند توزیع اینترنتی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میوه شب عید از 20 اسفند توزیع اینترنتی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید