منصوری: آغاز لیگ فوتسال در تیر یا مرداد اشکال قانونی دارد

به گزارش جام پارسی، یک عضو پیشین هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال برگزاری لیگ فوتسال در تیر یا مرداد را غیرقانونی نام کرد.

منصوری: آغاز لیگ فوتسال در تیر یا مرداد اشکال قانونی دارد

کریم منصوری، رییس هیات مدیره باشگاه شهید منصوری قرچک و عضو پیشین سازمان لیگ فوتسال در گفت وگو با خبرنگاران درباره برآورد های برگزاری لیگ برتر فوتسال پیش از جام جهانی گفت: باشگاههای لیگ رجحان هیچ گونه اطلاعاتی درباره زمان و چگونگی برگزاری مسابقات لیگ برتر ندارند. متاسفانه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال هم اظهار بی اطلاعی می کند.

او اضافه کرد: از قرائن پیداست که فدراسیون به صورت دستوری در پی برگزاری مسابقات لیگ برتر از اواسط تیرماه یا دهه اول مرداد است که فاصله بین دو لیگ برتر کم تر از 60 روز می شود که اشکال قانونی دارد. با رصد نوع برنامه ریزی و فشردگی لیگ یک باشگاه های کشور این موضوع هویدا است.

منصوری تاکید کرد: یادمان باشد جایگاه امروزه فوتسال کشور مرهون تلاش، همت و سرمایه گذاری باشگاه ها و خانواده بزرگ فوتسال است. فدراسیون باید حرمت ها را حفظ کند و باید نظرات باشگاه ها را اخذ و در تصمیمات کلان فوتسال لحاظ کند.

او ادامه داد: مطمئن باشید خانواده فوتسال با دلسوزی و تعصب در پی حمایت حداکثری از تیم ملی فوتسال است و در دوره قبل جام جهانی باشگاه ها تمام قد از تیم ملی حمایت کردند.

وی با بیان این که ساختمان سازمان لیگ فوتسال متعلق به باشگاههای فوتسال است اذعان کرد: در مجمع فدراسیون، ریاست فدراسیون فوتبال و نفرات هیات رئیسه منتخب قول دادند که با خانواده فوتسال و باشگاه ها تعامل خواهند داشت اما هنوز اول راه هستیم و راستا تغییر یافت. در اوایل سال 1399 که مسابقات فوتسال به دلیل کرونا با تاخیر چند ماه برگزار گشت در جلسه مدیران فوتسال مطرح شد که به دلیل نداشتن درآمدزایی سازمان لیگ از محل ورودیه باشگاه ها، چند ماه حقوق کارکنان سازمان لیگ پرداخت نشده است و حتی به دلیل پرداخت نشدن قبوض، آب، برق، گاز و تلفن ساختمان سازمان لیگ در شرف قطع شدن است که با همراهی باشگاه ها مسائل مالی حل شد. اما یک سوال مهم ماند چرا فدراسیون فوتبال برای فوتسال ارزشی قائل نیست و حتی حاضر نیست ریالی بابت قبوض پرداخت کند؟ اما حالا که مسائل مالی فدراسیون فوتبال زیاد شده است برای رفع مسائل فوتبال چوب حراج به اموال و ساختمان فوتسال زده اند. این رفتارها صحیح نیست.

منصوری در انتها گفت وگوی خود با خبرنگاران گفت: خدا را شکر به همت باشگاه های فوتسال کشور در تمامی رده ها، سازمان لیگ فوتسال چنان جایگاه رفیعی پیدا کرده است که تمامی حقوق، دستمزد، حق ماموریت و ... نمایندگان و داوران مسابقات و کارکنان سازمان لیگ تا انتها سال 1399 پرداخت و تسویه شده است. این موضوع نشان می دهد سازمان لیگ فوتسال می تواند زیر نظر فدراسیون فوتبال مستقل و مقتدر ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1399

به "منصوری: آغاز لیگ فوتسال در تیر یا مرداد اشکال قانونی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوری: آغاز لیگ فوتسال در تیر یا مرداد اشکال قانونی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید