رضایی: اگر اشتباهات داوری نبود، زودتر برنده می شدیم

به گزارش جام پارسی، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: اگر برخی اشتباهات داوری نبود، بازی باید زودتر از این ها به نفع ما تمام می شد، ولی تحمل کردیم.

رضایی: اگر اشتباهات داوری نبود، زودتر برنده می شدیم

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در دومین دیدارش در مرحله پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران با نتیجه سه بر دو مقابل هراز آمل به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

سعید رضایی، دیدار دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و لبنیات هراز آمل را سخت توصیف کرد و گفت: بازی فوق العاده سنگینی بود. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. همه بازیکنان دو تیم نهایت تلاش خود را کردند. اگر برخی اشتباهات داوری نبود، بازی باید زودتر از این ها به نفع ما تمام می شد ولی تحمل کردیم. جنجال هایی هم در جریان بازی وجود داشت که طبیعی بود چون بازی حساسی برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی بود. خدا را شکر که تیم سیرجان از نظر فنی در این بازی برنده شد.

سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان با اشاره به برنامه هایش برای حضور در مرحله نیمه نهایی افزود: با توجه به زمانی که برای حضور در بازی بعدی داریم، به بازیکنان استراحت می دهیم و سپس به آنالیز حریف می پردازیم. تا اینجای راه را آمده ایم و به اهداف جلوتر نگاه می کنیم. باید مثل امروز بجنگیم و والیبال بازی کنیم تا برنده باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1689

به "رضایی: اگر اشتباهات داوری نبود، زودتر برنده می شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: اگر اشتباهات داوری نبود، زودتر برنده می شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید