بازی های جام حذفی را با انگیزه دنبال می کنیم

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی آدینه شب در نشست خبری بعد از ملاقات تیم های گل گهر سیرجان - صنعت نفت آبادان بیان کرد: در ابتدا در گذشت نادر دست نشان را تسلیت عرض می کنم، دست نشان حتی در استان کرمان هم زحمات زیادی را کشید.

بازی های جام حذفی را با انگیزه دنبال می کنیم

وی ادامه داد: همچنین یک انتقاد دارم؛ به هر حال در شرایط کنونی باید به فکر مردم باشند، واکسن ها را هر چه زودتر تهیه و به مردم تزریق نمایند. یواش یواش دارد دیر می گردد. این کار را باید خیلی قبل تر انجام می دادند، برنامه ریزی بهتر انجام می دادند، واکسن ها را سریع تر می آوردند که کار به این جاها نکشد. عزیزان زیادی را داریم از دست می دهیم، حالا فرقی هم نمی نماید جامعه هنر، جامعه ورزش یا مردم باشند، نباید کار به این شرایط می کشید.

وی در رابطه با بازی گفت: این برد را به کارگران خوب و زحمتکش گل گهر تقدیم می کنیم، به هر حال اگر زحمات و ایثارگری های این عزیزان نبود، شاید این مجموعه خوب و این زیرساختها وجود نداشت و این تیم که دارد مردم سیرجان را شادمان می نماید را نداشتیم.

قلعه نویی در خصوص مسائل فنی بازی گفت: ما امروز نزدیک بود باز تنبیه بشویم، شما ببینید تیم آبادان تیم بسیار خوبی است، ولی ما حتی یک موقعیت 20 در صد هم برایشان ندادیم، حتی می توانستیم اختلاف گل هایمان را زیاد کنیم، ولی یکی پس از دیگری از دست می رفت. به قول قدیمی از روی شکم سیری موقعیت ها را از دست می دادیم، حتی ما یک قدم هم توی گل نزدیم و این چیز خوبی نیست؛ در شرایطی که بازی را بردیم این را عرض کردم، در مجموع خدا را شاکریم که این فرایند ادامه پیدا کرد.

وی در راستای بازی جام حذفی که در پیش رو دارند، گفت: ما از فردا باید به فکر بازی حذفی برابر تیم پارس جنوبی باشیم، که تیم بسیار خوبی است و یکی از فینال های ما می باشد؛ دو تا از بازی هایشان را بررسی کردیم و با همه وجود و با انگیزه تر از این بازی، بازی های حذفی هم پیگیری خواهیم کرد.

قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا منشأ در سال جدید آماده نیست؟ گفت: اتفاقاً منشأ الان آماده است، ولی نیم فصل اول کمبود بازیکن داشتیم، در برخی پست ها خوب بودیم، مثلاً در هافبک دفاعی 3 بازیکن خوب داشتیم، ولی در پست وینگر نیم فصل اول خیلی کمبود داشتیم. ما الان با آمدن بازیکنان جدید نوع بازیمان را عوض کردیم، تقریباً هم نتیجه گرفتیم. منشأ هم اتفاقاً تمرینات خیلی خوبی را انجام داد، امروز هم وقتی به داخل زمین رفت تا حدودی فشار حریف گرفته شد، منشأ اتفاقاً جزو بازیکنانی است که از لحاظ بدنی آماده است، منتها چون بازی ها با فاصله کمی برگزار می گردد باید بازیکنان با جابجایی بالانس بکنیم.

در خصوص فاز دفاعی تیمش گفت: نیمه اول توپی که به تیر دروازه گل گهر خورد، روی اشتباهات فردی بود، که در دفع توپ بازیکن اشتباه داشت، به غیر از این موقعیت خطرناک، بچه ها واقعاً در فاز دفاعی عالی کار کردند؛ من هم بابت این صحنه خطرناک معذرت خواهی می کنم.

وی در رابطه با برنامه مسابقات گفت: به دلیل شرایط کرونا، 4 نماینده در جام باشگاه های آسیا و اردو و بازی های تیم ملی شاید به برخی تیم ها فشار بیاید، ولی بحث ما این هست که امیدواریم عدالت انجام گردد. دوستان هم دارند این کار را انجام می دهند.

وی در خاتمه اضافه کرد: خیلی از مسئولان سازمان لیگ کرونا گرفتند، برای همه عزیزان دعا بکنیم خدا همه مریضان علی الخصوص مریضان کرونایی را شفا بدهد، خیلی از بزرگان ما الان درگیر کرونا هستند، که ما پیگیر حالشان بودیم؛ قاسمی، پورخسروی و جاسمیان، خدا را شکر که رو به بهبودی هستند به هر حال این مسائل هست باید همه به هم یاری بکنیم تا از این مرحله بگذریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1273

به "بازی های جام حذفی را با انگیزه دنبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های جام حذفی را با انگیزه دنبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید