نعمتی: هنوز با از دست دادن سهمیه کنار نیامده ام، در بعضی از بازی ها خیلی بدشانس بودیم

به گزارش جام پارسی، علی نعمتی مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت: هنوز بابت از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ناراحت هستم.

نعمتی: هنوز با از دست دادن سهمیه کنار نیامده ام، در بعضی از بازی ها خیلی بدشانس بودیم

علی نعمتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عملکرد شهر خودرو در لیگ نوزدهم و کسب مقام ششمی گفت: ما در فصل گذشته سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کردیم و توقع داشتیم که امسال نتایج بهتری بگیریم و حتی به مقام دومی یا سومی فکر می کردیم. ما یک فصل سخت و طولانی را پشت سر گذاشتیم و 14 ماه درگیر تمرین و مسابقه بودیم، بعد از بیماری کرونا هم شرایط سختی پیدا کردیم و فکر نمی کردیم در نهایت سهمیه را از دست بدهیم.

وی در مورد عدم پیروزی شهر خودرو از زمانی که بختیاری زاده هدایت این تیم را بر عهده گرفت، اعلام کرد: نمی دانم چه باید بگویم ولی باور کنید در بعضی از بازی ها خیلی بدشانس بودیم. در همین بازی با نساجی 800 پاس دادیم و تیم حریف 250 پاس داد، خیلی هم فرصت داشتیم که گل نکردیم. در بازی با استقلال که از داوری ضربه خوردیم، در بازی با سایپا فقط روی یک توپ در دقیقه 90 گل خوردیم و در بازی با صنعت نفت هم همین اتفاق رخ داد.

مدافع شهر خودرو در مورد اینکه آیا از عملکردش در فصل گذشته راضی است، شرح داد: در بعضی از بازی ها بیشتر از خودم توقع داشتم ولی به هر حال بزرگترین بازیکنان هم در بالاترین سطح اشتباه می کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 840

به "نعمتی: هنوز با از دست دادن سهمیه کنار نیامده ام، در بعضی از بازی ها خیلی بدشانس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: هنوز با از دست دادن سهمیه کنار نیامده ام، در بعضی از بازی ها خیلی بدشانس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید