ممنوعیت انتشار اعلامیه&zwnjهای تبلیغاتی علیه کره شمالی در کره جنوبی

به گزارش جام پارسی، رئیس جمهوری کره جنوبی توزیع اعلامیه‌های ضد رئیس کره شمالی در مرز بین دو کشور را ممنوع اعلام نمود.

ممنوعیت انتشار اعلامیه&zwnjهای تبلیغاتی علیه کره شمالی در کره جنوبی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تک برگی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، مون جائه این که کوشش بسیاری برای بهبود روابط با همسایه شمالی خود به وسیله میانجیگری مذاکرات هسته‌ای آمریکا و کره شمالی انجام داد و در سال‌های اخیر سیاست‌های مسالمت آمیزی در قبال پیونگ یانگ در پیش گرفته بود روز دوشنبه در مجلس این کشور پیروز شد قانون ممنوعیت توزیع اعلامیه های ضد کره شمالی را به تصویب برساند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به موجب این قانون افرادی که اقدام به ارسال اعلامیه های ضد کره شمالی در مرز بین این دو کشور نمایند با محکومیت تا 3 سال زندان روبرو خواهند شد. طبق این قانون پخش پیغام ها و اعلامیه های تبلیغاتی ضد پیونگ یانگ در مرز دو کره نیز ممنوع اعلام شد.

هرچند در یک دهه گذشته اعلامیه های زیادی علیه دولت کیم جون اون در مرز دو کره پخش شد اما رئیس کره شمالی با اعمال فشار به رئیس جمهوری کره جنوبی و ارسال پیغام هایی در ماه ژوئن خواهان توقف این فرایند شده بود.

در ماه ژوئن کیم یو جونگ، خواهر رئیس کره شمالی تهدید نموده بود که کره جنوبی در صورت ادامه ارسال چنین اعلامیه هایی بهای سنگینی پرداخت کرد. اندکی پس از این هشدار، کره شمالی دفتر ارتباط مشترک 15 میلیون دلاری ساخته شده توسط کره جنوبی در مرز مشترک را که نقش یک سفارتخانه را ایفا می کرد منهدم کرد.

از سوی دیگر رئیس جمهوری منتخب آمریکا پس از شکست ترامپ و ناتوانی وی در دستیابی به یک توافق هسته‌ای با کره شمالی وعده داد که برخلاف ترامپ از اتخاذ سیاست یکجانبه و شخصی اجتناب خواهد نمود و با یاری متحدان واشنگتن (که مسلما کره جنوبی مهمترین نقش را خواهد داشت) به دنبال کوشش برای خلع سلاح کره شمالی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 976

به "ممنوعیت انتشار اعلامیه&zwnjهای تبلیغاتی علیه کره شمالی در کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت انتشار اعلامیه&zwnjهای تبلیغاتی علیه کره شمالی در کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید