معتمدی: با فعالیت های بروکراتیک نمی توان به سمت جذب پروژه های صنعتی رفت خبرنگاران

به گزارش جام پارسی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره پیشنهاد ارائه فهرستی از نیاز های صنایع به دانشگاه ها برای تعامل و پیوند بیشتر آن ها با یکدیگر توضیح داد.

معتمدی: با فعالیت های بروکراتیک نمی توان به سمت جذب پروژه های صنعتی رفت خبرنگاران

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

سید احمد معتمدی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره پیشنهاد ارائه فهرستی از نیاز های صنایع به دانشگاه ها برای تعامل و پیوند بیشتر آن دو با یکدیگر اعلام نمود: با کار های بروکراتیک مانند ارسال لیست پروژه ها نمی توان به سمت جذب پروژه های صنعتی حرکت کرد؛ چرا که این فرایند منتهی به قرارداد های صنعتی نمی شود؛ بنابراین ما در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در برنامه راهبردی خود تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم را دنبال می کنیم.

معتمدی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف سه محور توسعه بحث نوآوری و فناوری، افزایش قرارداد های صنعتی و توسعه بحث مهارت افزایی را دنبال می کنیم.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اگر سطح پروژه هایی که از سوی صنعت به دانشگاه داده می شود، پایین باشد نمی توان از درون آن پروژه دکتری تدوین کرد.

به گفته وی، باید سطح پروژه هایی که به دانشگاه ها واگذار می شود بالا باشد تا بتوان از درون آن پروژه دکتری متناسب برای دانشجو ها تعریف کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1207

به "معتمدی: با فعالیت های بروکراتیک نمی توان به سمت جذب پروژه های صنعتی رفت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتمدی: با فعالیت های بروکراتیک نمی توان به سمت جذب پروژه های صنعتی رفت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید