مسی با پول می ماند؟، نیمار نه عظیم را گفت!

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، اتحادیه فوتبال اسپانیا با انتشار بیانیه ای درخواست لیونل مسی مبنی بر فسخ یکطرفه قراردادش با باشگاه بارسلونا را غیرقانونی دانست تا فوق ستاره فوتبال دنیا برای ترک این باشگاه ناچار به پرداخت مبلغ 700 میلیون یورو گردد.

مسی با پول می ماند؟، نیمار نه عظیم را گفت!

مبلغی که از عهده این بازیکن خارج است اما باز هم مسی را متقاعد به حضور در تست های پزشکی ابتدای فصل بارسلونا نکرد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین که هواداران پرشمار در سراسر فوتبال دنیا با پیراهن بارسا دارد رابطه تیره ای با جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه پیدا نموده و فعلا حاضر نیست پاسخی به پیشنهادات جدید او بدهد.

پیشنهاداتی که به گفته رادیو کاتالان می تواند مسی را با مبلغی به مراتب گرانتر از قرارداد فعلی اش در جمع آبی اناری پوشان حفظ کند.

گفته می گردد باشگاه بارسلونا بدون اضافه کردن قید و شرطی حاضر است مبلغ 250 میلیون یورو به مسی در ابتدای فصل پرداخت کند تا این بازیکن به حضورش در بارسا ادامه دهد.

سران باشگاه بارسلونا در حالی قصد حفظ مسی را دارند که پروژه بازگشت نیمار ستاره بزریلی باشگاه پاری سن ژرمن نیز با شکست روبرو شده است.

نیمار که با پی.اس.جی در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ مغلوب شد از ادامه حضور قطعی خود در این باشگاه فرانسوی اطلاع داد تا نه بزرگی برای بازگشت به کاتالان گفته باشد.

بارسلونا در حالی با مسائل جدی در این حوزه دست و پنجه نرم می نماید که رونالد کومان سرمربی هلندی جدید این تیم میخواهد تیمش را آماده فصلی سخت با بدنسازی زودهنگام کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 843

به "مسی با پول می ماند؟، نیمار نه عظیم را گفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی با پول می ماند؟، نیمار نه عظیم را گفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید