غیرفعال سازی هزاران حساب کاربری شرکت Adobe در آمریکای لاتین

به گزارش جام پارسی، کاربران ونزوئلایی به زودی دیگر نمی توانند از سرویس های گسترده و محصولات متنوع ادوب استفاده نمایند.

غیرفعال سازی هزاران حساب کاربری شرکت Adobe در آمریکای لاتین

به گزارش خبرنگار ، شرکت آمریکایی Adobe خاطرنشان کرد به زودی تمامی سرویس های این نرم افزار برای کاربران ساکن در کشور ونزوئلا را قطع و دیگر محصولات خود را به آن ها ارائه نمی دهد. Adobe این اقدام را در راستای همکاری با دولت آمریکا برای اعمال تحریم های سنگین علیه ونزوئلا انجام می دهد.

دانشمندان، هدف اصلی نسخه بروزرسانی شده Adobe

در پی تیره شدن روابط سیاسی ونزوئلا با آمریکا، دونالد ترامپ تحریم های بسیار سنگینی را علیه مردم ونزوئلا وضع نموده است. آمریکا برای دستیابی به اهداف سیاسی خود در آمریکای لاتین و به ویژه ونزوئلا از هرگونه اهرم فشاری استفاده می نماید. قطع سرویس دهی شرکت های بزرگ فناوری آمریکایی بخشی از نقشه ایالات متحده آمریکا برای ضربه زدن به مردم ونزوئلا است.

سرویس های Adobe برای کاربران ونزوئلایی قطع می گردد

شرکت Adobe تا تاریخ 6 آبان امسال به مشترکان و کاربران نرم افزارهای مختلف این شرکت فرصت داده است که فایل ها و اسناد مختلف خود را دانلود و پیش از غیرفعال سازی کامل آ ن ها را در محلی دیگر ذخیره نمایند. این ممنوعیت استفاده شامل تمامی سرویس های رایگان و پولی Adobe خواهد شد و پس از آغاز تحریم Adobe دیگر هیچ کاربری در ونزوئلا قادر به خرید محصولات جدید این شرکت نخواهد بود.

دونالد ترامپ بارها نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا را به نقض حقوق بشر محکوم نموده است. غول های فناوری آمریکایی نظیر اپل، گوگل، مایکروسافت و بسیاری دیگر از شرکت ها به دلیل ایجاد ترس از برخورد دولت آمریکا با آن ها مجبور به قطع ارتباط با دولت های تحت تحریم آمریکا می شوند.

تحریم های آمریکا علیه مردم ونزوئلا تنها محدود به نرم افزار Adobe نیست و شرکت های مطرح دیگری نیز ملزم به قطع رویس های خود برای همه کاربران ونزوئلایی شدند. مطمئنا این تحریم ها به میزان درآمدزایی و سودآوری شرکت های فناوری آمریکایی ضرر می زد و شاید آن ها را مجبور به بیشتر کردن قیمت محصولات و هزینه های اشتراک سرویس های خود کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 112

به "غیرفعال سازی هزاران حساب کاربری شرکت Adobe در آمریکای لاتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیرفعال سازی هزاران حساب کاربری شرکت Adobe در آمریکای لاتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید