روسیه: در دوره ترامپ حتی یک مساله هم در گفتگوی مسکو و واشنگتن حل نشده است

به گزارش جام پارسی، ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، مسائل زیادی در گفتگوی میان مسکو و واشنگتن وجود دارند اما هیچ کدام از آنها به صورت راهبردی در طول ریاست جمهوری دونالد ترامپ حل و فصل نشده اند.

روسیه: در دوره ترامپ حتی یک مساله هم در گفتگوی مسکو و واشنگتن حل نشده است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه ای بیان داشت: همه چیز در سطح کوشش برای حل یک مساله یا مساله دیگر متوقف مانده است. صادقانه من نمی توانم الان یک مساله که از جنبه راهبردی حل و فصل شده باشد را نام ببرم. مسائل زیادی مثل آن هستند. کوششهایی برای حل آنها وجود داشته و راهکار های زیادی پیشنهاد شدند.

به گفته او، روسیه حتی در ارتباط با یک مساله از جمله مسائل مربوط به اموال دیپلماتیک، ویزا، موضوعات بین المللی و خاتمه ثبات راهبردی، راهکار را معلق نساخته است. او شرح داد: متاسفانه بار دیگر به خاطر نزاع های سیاسی داخلی در آمریکا همه اینها کند شده اند.

این دیپلمات در عین حال به حوزه های مرتبط با تعامل دوجانبه اشاره نموده و گفت: به عنوان مثال در خصوص مساله سوریه مصاحبه به نحوی حفظ شده است. اخیرا نیز مذاکرات، رایزنی ها و تبادل نظرها درباره ثبات راهبردی و خلع سلاح وجود داشته اما با کمال تاسف، منجر به تحول و راهکار نشدند اگرچه پیشنهادهای زیادی نیز وجود داشته است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 969

به "روسیه: در دوره ترامپ حتی یک مساله هم در گفتگوی مسکو و واشنگتن حل نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: در دوره ترامپ حتی یک مساله هم در گفتگوی مسکو و واشنگتن حل نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید