روستایی که ساکنانش یکباره به خواب می فرایند!

به گزارش جام پارسی، گاهی اوقات وجود یک پدیده طبیعی یا جاذبه ای دیدنی می تواند توجه شما را به سمت مکانی جلب کند اما این بار موضوع درباره یک بیماری است! هیچ کس نمی داند چه به روز اهالی این روستا آمده است.

روستایی که ساکنانش یکباره به خواب می فرایند!

یک بیماری عجیب و اسرارآمیز اهالی روستای کلاچی را بر سر زبان ها انداخته است. می گویند ساکنان این روستا، یکباره به خواب می فرایند. این مردمان انگار هیچ کنترلی روی زمان خواب خود ندارند. آن ها به صورت کاملا ناگهانی به خواب فرو می فرایند و چند روز بعد بیدار می شوند. با خبرنگاران، با روستای اسرارآمیز کلاچی آشنا می شوید.

روستایی که ساکنانش یکباره به خواب می فرایند!

بهار سال 2013، به صورت ناگهانی سر و کله این بیماری عجیب پیدا شد. این بیماری تا به امروز 150 نفر از 600 تن اهالی این روستا را مبتلا نموده است. این اختلال به بیماری خواب ناگهانی معروف است و اتفاقات عجیبی را رقم می زند. مثلا یکی از ساکنان روستای کلاچی در کنار همسرش در حال موتورسواری بود. او به طور ناگهانی خوابید و تا سه روز هم از خواب بلند نشد.

در روستای کلاچی چه خبر است؟

روستای کلاچی، روستایی دورافتاده است. تا مدت ها هیچ کدام از مسئولان نمی دانستند که در این روستا چه خبر است. کسانی هم که خارج از این روستا زندگی می کردند، از شرایط اهالی خبر نداشتند. تا اینکه پای این بیماری به خارج از روستا باز شد. پزشکان بسیاری، داوطلبانه به سمت این روستا رفتند تا دلیل این بیماری را کشف نمایند. آن ها آزمایش های زیادی را انجام دادند اما به هیچ نتیجه ای نرسیدند. این بیماری همه محققان و دانشمندان را با علامت سوالی بزرگ روبه رو نموده است.

نتیجه تحقیقات چه بود؟

پرس وجو از اهالی روستا، دانشمندان را با اطلاعات جالبی روبه رو کرد:

  • حمله خواب، الگوی مشخصی ندارد.

    همه سنین به طور مساوی به این بیماری مبتلا می شوند.

    مبتلایان در بازه سنی 14 تا 76 سال قرار دارند.

    هیچ ارتباطی بین محیط زیست و این بیماری وجود ندارد.

در نهایت پزشکان از رسیدن به راهکار ناامید شدند. آن ها نتیجه گرفتند که باید مردمان روستای کلاچی از این روستا بفرایند. تعداد زیادی از اهالی قدیمی روستا، دوست ندارند اینجا را ترک نمایند حتی اگر به طور ناگهانی به خواب بفرایند. امروزه تعداد کمی از اهالی، در این محل زندگی می نمایند. اکثریت ساکنان به روستاهای بزرگ تر و با امکانات بیشتر نقل مکان نموده اند.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر به وسایل ضروری برای سفرهای دخترانه مراجعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1774

به "روستایی که ساکنانش یکباره به خواب می فرایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستایی که ساکنانش یکباره به خواب می فرایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید