برترین کافه های تفلیس ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد گرجستان

به گزارش جام پارسی، غذا خوردن در یک کافه دنج و زیبا یکی از تفریحات اصلی مردم گرجستان است. مردم این کشور دوست دارند در این محیط های دنج و دوست داشتنی با دوستان خود صحبت نمایند و نوشیدنی بنوشند. کافه های زیادی در تفلیس وجود دارد. بعضی از کافه های تفلیس در کوچه پس کوچه های این شهر واقع شده اند و ممکن است پیدا کردن آنها برای گردشگران کمی سخت باشد. امروز در مجله خبرنگاران با چند نمونه از برترین کافه های تفلیس آشنا خواهید شد.

برترین کافه های تفلیس ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد گرجستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

برترین کافه های تفلیس ؛ کافه لین ویل

در طی 5 سال اخیر، طراحی کافه هایی با سبک وینتیج و کلاسیک بسیار باب شده است و کافه های زیادی با این سبک را می توانید در تفلیس پیدا کنید. یکی از این کافه ها لین ویل نام دارد که یکی از محبوب ترین کافه های وینتیج در تفلیس است. این کافه پیش از این یک منزل مسکونی بوده بنابراین پیدا کردن محل دقیق آن کمی مشکل است. از خیابان کوته آبخازی بعد از میدان آزادی کمی پایین تر رفته و در پی یک در فلزی در دومین پیچ در سمت راست خیابان بگردید. پس از اینکه از پله های چوبی بالا بروید به این کافه می رسید. این کافه دنج و زیبا دارای اتمسفر فوق العاده ای است و مکان ایده آلی برای استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوهیا خوردن غذا و دسر است. عصرها می توانید از موسیقی زنده پیانو هم لذت ببرید. بلیط هواپیما تهران تفلیس را مقرون به صرفه بخرید.

کافه گابریادزه

این کافه زیبا که در کنار سالن تئاتر گابریادزه ماریونت و برج ساعت قرار گرفته، بخشی از مجتمع گابریادزه است. ریزو گابریادزه، مجسمه ساز، نمایشنامه نویس، کارگردان سینما، نویسنده و نقاشی است که برج ساعت، عروسک های نمایش و این کافه را طراحی نموده است. کافه گابریادزه دارای سه اتاق و یک تراس تابستانه است که از آنجا می توان شاهد چشم انداز زیبایی از آنچیسخاتی قدیمی و برج بود. این منطقه نشان دهنده هنر ریزو گابریادزه است و شما می توانید چندین نقاشی و پوستر از این هنرمند بر روی دیوار ببینید. در کافه هم از مجسمه ها و طرح های سرامیکی گابریادزه و پرده هایی که او برای پنجره های این کافه طراحی کرد چندین نمونه یافت می گردد.

کافه لیلا

یکی دیگر از کافه های تفلیس که سبکی شرقی دارد کافه لیلا نام دارد. این کافه مکان مورد علاقه گیاهخوارانی است که دوست دارند غذاهای گرجستان را امتحان نمایند. در کافه لیلا می توانید سبزیجات اصلی غذاهای گرجستانی مانند بادمجان، اسفناج، هویج، لوبیا را در قالب غذاهایی چون پیتزا یا پای میل کنید. برترین زمان سفر به گرجستان

کافه فکتوری 27

این کافه یکی از برترین کافه های تفلیس برای کسانی است که به هنر خیابانی علاقه دارند و می خواهند ساعاتی از هیاهوی شهری دور باشند و به استراحت بپردازند. هم بیرون و هم داخل این کافه بسیار راحت است و نقاشی های خیابانی هنرمند گرجستانی به نام تام اونز را می توان در همه جا مشاهده کرد. منوی این کافه یک منوی بین المللی بوده و شامل برگرهای خوشمزه، سوپ، سالاد، ساندویچ و فلافل است.

آنتی کافه کورنر

آنچه این کافه را از دیگر کافه ها متمایز می سازد این است که نیازی نیست بابت آنچه می خورید پولی پرداخت کنید. شما برای زمانی که در این کافه سپری می کنید هزینه می پردازید. پولی که برای این بابت پرداخت می کنید اصا زیاد نیست و پس از گذراندن دو ساعت در این کافه، این هزینه هم کاهش می یابد. به علاوه اگر بیشتر از سه ساعت در این کافه بمانید هیچ هزینه ای از شما گرفته نخواهد شد. ایده اصلی راه اندازی چنین کافه ای ایجاد یک فضا مانند خانه بود تا مردم بتوانند مانند خانه خودشان بدون مزاحمت کارهایشان را انجام دهند. شاید این کافه یکی از متفاوت ترین کافه های تفلیس باشد. در این کافه می توانید انواع بازی های فکری و کتاب را که از طرف خود کافه ارائه می گردد، در اختیار داشته باشید، بر روی صفحه نمایش فیلم ببینید و هرچقدر می خواهید چای یا قهوه رایگان سفارش دهید. حتی می توانید خوراکی مورد علاقه تان را با خود به کافه ببرید.

کافه میزوری

کافه میزوری که در یکی از پارک های تفریحی تفلیس واقع شده است، به اسم یکی از کافه های دنج و زیبای این شهر شناخته می گردد. در این کافه سیگار ممنوع است و محیطی آرامش بخش و اجتماعی را فراهم می نماید. فضای نشستن هم در داخل و هم در بیرون کافه وجود دارد. در کنار طراحی ساده و رنگارنگ، این کافه یکی از اولین کافه های تفلیس است که مناسب افرادی دارای معلولیت جسمی است. در ورودی، سرویس بهداشتی و منوی دارای خط بریل از نمونه های این خدمات هستند. در هوای گرم بهار و تابستان، این کافه در فضای باز به نمایش فیلم برای مشتریان خود می پردازد. البته این فیلم ها به زبان گرجی دوبله شده و زیرنویس انگلیسی هم ندارند. به علاوه، این کافه رویدادهای فرهنگی و اجتماعی هم برگزار می نماید.

برای خرید بلیط هواپیما

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1425

به "برترین کافه های تفلیس ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کافه های تفلیس ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید