تور استرالیا ارزان: برترین زمان سفر به ملبورن؛ ترکیبی از مدرنیته و آرامش در استرالیا

به گزارش جام پارسی، برترین زمان سفر به ملبورن، مرکز استان ویکتوریا و قطب فرهنگی کشور استرالیا چه زمانی از سال است؟ برای آگاه شدن از جزئیات آن با ما همراه باشید.

تور استرالیا ارزان: برترین زمان سفر به ملبورن؛ ترکیبی از مدرنیته و آرامش در استرالیا

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

بیش از چهار میلیون نفر، ملبورن را خانه خودشان می دانند. بله، ملبورن یک شهر کوچک بزرگ است و نه، این یک کلمه مرکب ضد و نقیض نیست. این شهر زیبای استرالیایی شامل تمام تجملات یک کلانشهر بین المللی مانند محله های پرجنب و جوش، غذاهای سنتی بی رقیب و جاذبه های گردشگری مشهور است، اما شهروندان ملبورنی توانسته اند فشارهای شهری را در محیطی آرام و با اسایش خاطر مدیریت نمایند.

منظرههای طبیعی خارق العاده ملبورن، در کنار بندرگاه خلیج فیلیپ (Port Phillip Bay)، هویت این شهر را شکل داده اند. زمانی که در حال قدم زدن در دشت یارا (Yarra Valley) در اطراف رودخانه یارا یا در حال خوردن یک نوشیدنی در کافه های مجذوب کننده پیاده روهای ملبورن هستید، هیچ چیزی وجود ندارد که جلوی ریلکس کردن شما را بگیرد.

به غیر از فضاهای آرامش بخش، فعالیت های با سطح آدرنالین بالا نیز در شهر ملبورن منتظر شما هستند. زندگی شبانه در ملبورن، با گستره ای از مکان های مختلف از کلوب های پرجنب و جوش تا استیج های کنسرت های زیرزمینی، واقعا بی نظیر است. اینجا همچنین مکانی قوی برای ورزش دوستان است؛ با بازدید از زمین کریکت ملبورن این واقعیت در خاطر شما نقش خواهد بست.

برای مسافرانی که در پی تعطیلاتی پر از تناقض (سفری بدون استرس در کلانشهری هیجان انگیز) هستند، ملبورن برترین انتخاب سفر به شمار می آید.

برترین زمان سفر به ملبورن بر اساس آب و هوا

برترین زمان سفر به ملبورن، بین ماه های مارس تا می (10 اسفند تا 10 خرداد) و سپتامبر تا نوامبر (10 شهریور تا 9 آذر) است. این فصول کوتاه بهاری و پاییزی با آب و هوایی معتدل، جمعیت کم گردشگران و همچنین قیمت های پایین بلیط های هواپیما، زمان بسیار دلپذیری برای سفر به ملبورن هستند.

در طول ماه های فصل تابستان (ماه های زمستانی آمریکای شمالی)، دسامبر تا فوریه (10 آذر تا 9 اسفند)، ملبورن غرق آب و هوایی گرم و هجوم گردشگران است، در حالی که در ماه های ژوئن تا آگوست (11 خرداد تا 9 شهریور)، فصل زمستانی ملبورن، این شهر شاهد آب و هوایی سرد و جمعیت کم گردشگران است.

برترین زمان سفر به ملبورن بر اساس فصول

فصل تابستان: ماه های دسامبر تا فوریه (10 آذر تا 9 اسفند)

فصل تابستان با دمای میانگین 21.1 درجه سانتی گراد، فصل داغ گردشگری سفر به ملبورن است. البته باید بدانید که دما در این زمان از سال تا 32.2 درجه سانتی گراد نیز بالا می رود، پس حتما لباس های نازک و خنک و بطری آب به همراه داشته باشید.

هتل ها و مکان های اقامتی نیز در تابستان، کاملا پر هستند، پس از چندماه زودتر هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

فصل پاییز: ماه های مارس تا می (10 اسفند تا 10 خرداد)

فصل پاییز ملبورن (ماه های مارس، آوریل و می)، میزبان منظرهی بی نظیر از درختان طلایی و نارنجی است. گردشگران با وجود آب و هوای دلپذیر می توانند از گردش در منظره ها رنگارنگ ملبورن، لذت ببرند. دمای میانگین در طول روز در این زمان از سال، 15.6 تا 21.1 درجه سانتی گراد است.

فصل زمستان: ماه های ژوئن تا آگوست (11 خرداد تا 9 شهریور)

ماه های ژوئن تا آگوست فصل زمستانی شهر ملبورن را تشکیل می دهند. در این زمان از سال شهر، بسیار سرد و دلتنگ نماینده است. سیدنی و بریزبن، در مقایسه با ملبورن در این فصل، گرم تر هستند. اگرچه آزی ها (شهروندان استرالیایی) برای گذر از فصل سرد زمستان، فستیوال ها و رویدادهای فرهنگی متعددی برای به نمایش درآورن همه چیز از غذا تا فیلم، دارند.

فصل بهار: ماه های سپتامبر تا نوامبر (10 شهریور تا 9 آذر)

بازتماشامایندگان فصل بهار از شکوفه گل ها و افزایش دما از 1.1- تا 21.1 درجه سانتی گراد لذت می برند. همچنین، مسافران برای بازدید از گذرگاه های طاقدار (The Block Arcade) یا گالری ملی ویکتوریا (National Gallery of Victoria) احتیاج به روبه رویی با صف های طولانی گردشگران مشتاق ندارند، زیرا شهر هنوز در شوک کاهش گردشگران در فصل زمستان است.

برترین زمان سفر به ملبورن بر اساس فستیوال ها و رویدادها

فستیوال ها و رویدادهای فصل تابستان

فستیوال کریسمس

فستیوال سالیانه کریسمس در ملبورن در ماه دسامبر شهر را به مکانی جادویی تبدیل می نماید و کریسمس را به سبک ملبورن واقعی جشن می گیرد.

مرکز فستیوال کریسمس ملبورن، میدان فدراسیون (Federation Square)، به میدان کریسمس تبدیل خواهد شد؛ یک جنگل جادویی که تفریح های بسیاری را برای عرضه به خانواده ها دارد.

مرکز قطب فستیوال کریسمس در ملبورن، یک درخت غول پیکر با 16 متر ارتفاع در میدان فدراسیون است. جشن کریسمس با جشن نورپردازی زیبای درختان و ورود بابانوئل با قطار قبل از شروع شمارش معکوس، شروع می گردد.

اما چه کسی دکمه قرمز بزرگ را فشار می دهد تا صدها چراغ درخشان را روشن کند؟

حتما در این فستیوال شرکت کنید تا بفهمید چه کسی این کار را انجام می دهد.

مسابقات تنیس آزاد استرالیا (Australian Open)

مسابقات تنیس آزاد استرالیا که به اختصار اپن استرالیا هم نامیده می گردد یکی از چهار رقابت برجسته سالانه تنیس در دنیا است که بر روی هم با نام گرنداسلم شناخته می شوند. مسابقات تنیس آزاد استرالیا از پربیننده ترین مسابقات تنیس در دنیا است.

این مسابقات همه ساله در ماه ژانویه در شهر ملبورن استرالیا برگزار می گردد و نخستین رقابت بزرگ هر سال در رشته تنیس است. زمان برگزاری مسابقات، مصادف با فصل تابستان در نیمکره جنوبی است. به همین خاطر معمولا تمامی مسابقات در شب برگزار می شوند. به دلیل گرما و رطوبت شدید، گاه برگزارنمایندگان مجبور به اعمال دستورالعمل های خاص مخصوص این مسابقات هستند. این مسابقات در سالن ملبورن پارک (Melbourne Park) که در مرکز شهر ملبورن قرار گرفته، برگزار می شوند.

مسابقات تنیس استرالیا از سال 1905 برپا شده و بیش از یکصد سال قدمت دارد. این مسابقات تا پیش از پیدایش مجموعه مسابقات تنیس معروف به اپن، با نام قهرمانی استرالیا شناخته می شد. از سال 1968 این مسابقات با نام اُپن استرالیا ادامه یافت. تا سال 2007 در مجموع 95 دوره از این مسابقات برپا شده است. در بعضی سال ها به دلیل وقوع جنگ های دنیای، مسابقات تنیس استرالیا برگزار نشده است.

مجموعه جایزه این مسابقات بیست میلیون دلار استرالیا است. مسابقات تنیس آزاد استرالیا 2019 در تاریخ 14 تا 27 ژانویه (24 دی تا 7 بهمن 1397) برگزار خواهد شد.

فستیوال شب سفید ملبورن

شب سفید (Nuit Blanche) در ابتدا در پاریس در سال 2002 به عنوان یک فستیوال در شب برای جشن گرفتن هنر معاصر مرکز فرانسه برگزار گردید. در سال 2013، ملبورن به عنوان اولین شهر استرالیایی با استفاده از این فرصت بی نظیر، یک فستیوال شب سفید را برای به نمایش گذاشتن نوآوری های هنری ملی، بین المللی و محلی را برگزار کرد. این فستیوال با موفقیتی بی نظیر، 300 هزار بیننده را به خود در اولین سال جذب کرد.

از آن موقع به بعد، هر سال، برای یک شب در ماه فوریه حدودا 500 هزار نفر برای شرکت در این فستیوال که یک رویداد کلیدی در تقویم استرالیایی است، به ملبورن می آیند.

این فستیوال در سال 2017 تحت رهبری هنرمند بزرگ، دیوید اتکینز، میزبان مخاطبینی از شهر ملبورن، استان، کشور و حتی دنیا بود تا شاهد درخشش خیابان ها، پارک ها، ساختمان ها و گذرگاه ها در پوششی از تاریکی باشند.

در شش سال گذشته، فستیوال شب سفید ملبورن به وسیله نمایشگاه ها، نورپردازی ها، اجرای نمایش، پخش فیلم، موسیقی در خیابان ها، فضاهای عمومی شهر، موسسات فرهنگی و گذرگاه ها دوباره متولد شده است.

فستیوال یونانی خیابان لانسدیل (Lonsdale Street Greek Festival)

فستیوال یونانی خیابان لانسدیل، یک فستیوال رایگان غذا، موسیقی و فرهنگ یونانی در ملبورن است. در 31 سال گذشته، در یک آخر هفته در ماه فوریه، ملبورن میزبان یک جشن خیابانی به سبک یونانی به همراه تفریح های بسیار است. این فستیوال که شامل 3 برنامه متفاوت تفریح برای بچه ها، فعالیت هایی برای جوانان، بیش از 60 غرفه سرو غذا و نوشیدنی و فروش صنایع دستی است و بزرگ ترین فستیوال فرهنگی یونانی ملبورن به شمار می آید، هر سال در خیابان لانسدیل برگزار می گردد.

فستیوال ها و رویدادهای فصل پاییز

فستیوال مد ویرجین استرالیا ملبورن (Virgin Australia Melbourne Fashion Festival)

فستیوال مد ویرجین استرالیا ملبورن، یک جشن سالیانه مد، هنر، ایده و کوشش خلاقانه در ماه مارس است. این جشنواره که بزرگ ترین رویداد مد کشور به شمار می آید، شامل شوهای در سطح دنیای طراحان نوظهور استرالیایی، فراوریات هنری، کارگاه های زیبایی، رویدادهای خرده فروشی، سمینارهای صنعتی، انجمن ها، تفریح های زنده و غیره است.

فستیوال مومبا (Moomba Festival)

فستیوال مومبا هر سال در ماه مارس در شهر ملبورن به وسیله مسئولان شهری برگزار می گردد. این بزرگ ترین جشنواره جامعه آزاد استرالیا و یک سنت ملبورنی با قدمت نیم قرن است. این رویداد در طول 4 روز در تعطیلات روز کارگری از آدینه تا دوشنبه در ماه مارس جشن گرفته می گردد.

مومبا که از نظر فرهنگی رویدادی مهم در ملبورن است، از سال 1955 برگزار می گردد و به صورت میانگین یک میلیون مخاطب دارد. در سال 1996 این فستیوال با 1.7 میلیون نفر بازتماشاماینده رکوردی دنیای به ثبت رساند.

فعالیت های سنتی این فستیوال شامل رژه مومبا، تاج گذاری پادشاهان مومبا، آتش بازی، کارناوال هایی در باغ های اطراف رودخانه یارا، ورزش های آبی در رودخانه، موسیقی زنده و اجرای گروهایی موسیقی هستند.

فستیوال مومبا 2019 در تاریخ 8 تا 11 مارس (17 تا 02 اسفند 1397) برگزار خواهد شد.

مسابقات فرمول یک گرند پریکس استرالیا

مسابقات فرمول یک گرند پریکس استرالیا یک مسابقه رالی است که سالیانه در استرالیا برگزار می گردد. جایزه بزرگ استرالیا قدیمی ترین مسابقه رالی به جای مانده در استرالیا است که تا کنون 79 بار از اولین دوره آن در جزیره فلیپ در سال 1928 برگزار گردیده است. از سال 1985 این مسابقه تبدیل به رقابت های دنیای فرمول یک شده است.

از سال 1996 این مسابقات در ماه مارس در پارک آلبرت (Albert Park) ملبورن برگزار می گردد. از زمان انتقال به ملبورن، مسابقات فرمول یک گرند پریکس استرالیا، اولین مسابقات قهرمانی دنیا فرمول یک به استثنای سال های 2006 و 2010 بوده است.

فستیوال غذا و نوشیدنی ملبورن

فستیوال غذا و نوشیدنی ملبورن از سال 1993 در ماه مارس برای ارتقای فرهنگ غذایی ملبورن و ویکتوریا در شهر ملبورن برگزار می گردد. هدف این جشنواره، ارتقای فراوری، استعداد و شیوه زندگی ملبورن و ویکتوریا و همچنین معرفی ملبورن به عنوان مرکز غذا و نوشیدنی استرالیا است.

از زمان شروع به عنوان یک رویداد کوچک، این جشنواره با رشد بسیار هم اکنون به خاطر کلاس های آشپزی پیشرفته و ضیافت های بی نظیرش، مشهور شده است.

فستیوال موج بعد ملبورن (Next Wave Festival)

فستیوال موج بعد ملبورن که هر دو سال در شهر ملبورن در ماه می برگزار می گردد، یک فستیوال هنری برای پخش آثار کارگردانان جوان و هنرمندان نوظهور است.

فستیوال هنری موج بعد موجب تشویق تمرینات بین رشته ای می گردد و ایجاد و ارائه آثار هنرمندان در حال ظهور در طیف گسترده ای از اشکال هنری، از جمله پایکوبی، تئاتر، هنرهای تجسمی، عملکرد، رسانه های تازه و ادبیات را تشویق می نماید.

فستیوال هنری موج بعد از سال 1984 در شهر ملبورن در حال برگزاری است.

فستیوال ها و رویدادهای فصل زمستان

نمایشگاه غذا و نوشیدنی ملبورن

نمایشگاه غذا و نوشیدنی ملبورن بزرگ ترین نمایشگاه مصرف نمایندگان در استرالیا در ماه ژوئن است. این نمایشگاه که با حضور سرآشپزان مشهور شامل مسابقات آشپزی است، در پرت، بریزبن، ملبورن و سیدنی برگزار می گردد. این نمایشگاه در سال 2001 در شهر ملبورن تاسیس شد. در سه روز اول تاسیس اولین نمایشگاه بیش از 38 هزار نفر از این نمایشگاه تماشا کردند.

فستیوال بین المللی جاز ملبورن

فستیوال بین المللی جاز ملبورن یک فستیوال موسیقی سالیانه جاز در ملبورن است که از سال 1998 در ماه ژوئن در سالن های کنسرت، سالن های هنری، باشگاه های جاز و در سراسر خیابان های ملبورن برگزار می گردد.

منظره فستیوال تبدیل شدن به یکی از مراکز برجسته ارائه موسیقی جاز در دنیا با ارائه یک پلت فرم برای عملکرد، همکاری، آموزش و تعامل است. برنامه های متنوع آن شامل کلاس های اساتید مدرن جاز، مهمانی های هنری آخر شب، رویدادهای آزاد، همکاری های هنرمندان در حال ظهور استرالیایی و بین المللی است.

فستیوال بین المللی فیلم ملبورن

جشنواره بین المللی فیلم ملبورن یک فستیوال سالانه فیلم در ماه های جولای تا آگوست است که به مدت سه هفته در ملبورن برگزار می گردد. این فستیوال در سال 1952 تأسیس شد و یکی از قدیمی ترین جشنواره های فیلم در دنیا است. این جشنواره بیش از 350 فیلم از استرالیا و سایر نقاط دنیا را در بخش فیلم های بلند، مستند و فیلم کوتاه به نمایش می گذارد. این جشنواره همچنین شامل جلسات نقد و آنالیز با حضور فیلمسازان، نشست های تخصصی، اجرای زنده موسیقی و بخش مسابقه فیلم کوتاه است. فستیوال بین المللی فیلم ملبورن در حال حاضر سه برنامه مجزا برای فیلمسازان، پخش نماینده ها و نمایندگان فروش در زمینه تجارت فیلم برگزار می نماید.

فستیوال بین المللی فیلم ملبورن 2018 در تاریخ 2 تا 19 آگوست (11 تا 28 مرداد 1397) برگزار خواهد شد.

فستیوال نویسندگان ملبورن

فستیوال نویسندگان ملبورن، یک فستیوال ادبی 10 روزه در شهر ملبورن، مرکز ادبی یونسکو، است. این جشنواره از سال 1986، هر ساله در اواخر آگوست و اوایل سپتامبر در قلب فرهنگی شهر در میدان فدراسیون برگزار می گردد.

فستیوال نویسندگان ملبورن به عنوان بخشی از اتحادیه لغات (Word Alliance)، یک شراکت میان 8 فستیوال ادبی بین المللی از آثار نویسندگان حمایت نموده و آن ها را به نمایش می گذارد.

فستیوال نویسندگان ملبورن 2108 در تاریخ 24 آگوست تا 2 سپتامبر (2 تا 11 شهریور 1397) برگزار خواهد شد.

فستیوال ها و رویدادهای فصل بهار

فستیوال نویسندگان ملبورن

فستیوال فرینج ملبورن (Melbourne Fringe)

فستیوال فرینج ملبورن ، جشن دموکراسی فرهنگی و هنر برای همه است. با در نظر گرفتن تنوع و روح استقلال، این جشنواره یک فضای منحصر به فرد برای بیان هنری در ارتباط با زندگی در ملبورن ایجاد می نماید. هر سال این فستیوال میزبان بیش از 1000 هنرمند در رشته های هنری مختلف در بیش از 160 سالن شهر با اجرای 400 رویداد است. مخاطبین فستیوال فرینج ملبورن، حدودا 350 هزار نفر هستند.

فستیوال فرینج ملبورن مکانی برای کشف هنر خالص، بی قاعده، بی نظیر و غیرمنتظره است. این سازمان به توسعه هنر یاری می نماید و سکویی برای شنیده شدن صداهای مختلف است. ایده این فستیوال این است که وقتی ما گرد هم می آییم، فضایی امن برای ریسک کردن در هنر شکل می گیرد.

این فستیوال که رویدادی با دسترسی آزاد به شمار می آید، عاشق آثار عجیب و پیچیده، متناقض و ناهماهنگ است. فستیوال فرینج ملبورن از سال 1982 به صورت سالیانه در ماه های سپتامبر تا اکتبر برگزار می گردد.

فستیوال فرینج ملبورن 2018 در تاریخ 13 تا 30 سپتامبر (22 شهریور تا 8 مهر 1397) برگزار خواهد شد.

فستیوال ملبورن

فستیوال ملبورن یا جشنواره بین المللی هنر ملبورن، یک فستیوال بین المللی هنر و جشن پایکوبی، تئاتر، موسیقی، سیرک، هنرهای تجسمی، چند رسانه ای، رویدادهای در فضای باز و آزاد است که هر سال در ماه اکتبر در چندین مکان در سراسر ملبورن در استرالیا برگزار می گردد.

فستیوال ملبورن از سال 1986 یک رویداد کلیدی مهم در تقویم ملبورن است. فستیوال ملبورن 2018 در تاریخ 3 تا 21 اکتبر (11 تا 29 مهر 1397) برگزار خواهد شد.

کارناوال کاپ ملبورن (Melbourne Cup Carnival)

کارناوال کاپ ملبورن، باشکوه ترین مسابقات اسب سواری سالیانه استرالیا است. این مسابقه در مسیری 3200 متری برای اسب های سه ساله و بزرگ تر در ماه نوامبر برگزار می گردد. این رویداد در اولین سه شنبه نوامبر در ساعت 3 بعد از ظهر شروع و به عنوان مسابقه ای که یک ملت را متوقف می نماید شناخته می گردد.

کارناوال کاپ ملبورن با قدمتی از سال 1861 دارای سابقه ای طولانی است. کارناوال کاپ ملبورن 2018 در تاریخ 6 نوامبر (15 آبان 1397) برگزار خواهد شد.

فستیوال رستوران های ملبورن (Taste of Melbourne)

فستیوال رستوران های ملبورن فستیوالی چهار روزه در ماه نوامبر در شهر ملبورن است که در آن رستوران های مختلف با برپایی غرفه های غذا، برگزاری مسابقات آشپزی و دیگر رویدادهای هیجان انگیز، بازتماشامایندگان بسیاری را به سمت خود جلب می نماید. فستیوال رستورانهای ملبورن مکانی است که در آن غذاهای سنتی و فرهنگ استرالیا با هم ترکیب می شوند.

برترین زمان سفر به ملبورن بر اساس هزینه هتل ها

رتبه های ملبورن

گزارش رتبه بندی مسافرت دنیای و اخبار یو.اس، بر اساس تجزیه و تحلیل نظرات کاربران و متخصصان است.

رتبه های ملبورن به توضیح زیر است:

  • چهارمین مقصد برتر گردشگری در استرالیا و اقیانوسیه

ملبورن؛ آب و هوا و اقلیم

در ادامه، با جداولی از میانگین بارش و دما در ماه های مختلف سال و همچنین به تفکیک هفته های مختلف، به شما ارائه خواهیم کرد تا برترین زمان سفر را به صورت دقیق، انتخاب کنید و چمدانی متناسب با زمان انتخابی خود ببندید.

ماه دما (سانتی گراد) اندازه بارش (سانتی متر)
ژانویه25.64.8
فوریه25.64.6
مارس23.95.6
آوریل205.8
می16.75.3
ژوئن13.95.3
جولای13.34.8
آگوست154.8
سپتامبر17.25.8
اکتبر19.46.6
نوامبر21.75.8
دسامبر23.95.8
ماههفته اول (دما و بارش)هفته دومهفته سومهفته چهارم
ژانویه25.2 سانتی گراد- 4.6 سانتی متر24.8 سانتی گراد- 4.3 سانتی متر24.3 سانتی گراد- 4.1 سانتی متر23.9 سانتی گراد- 3.8 سانتی متر
فوریه25.6 سانتی گراد- 4.6 سانتی متر25.6 سانتی گراد- 4.5 سانتی متر25.6 سانتی گراد- 4.5 سانتی متر25.6 سانتی گراد- 4.4 سانتی متر
مارس23.5 سانتی گراد- 5.4 سانتی متر23.1 سانتی گراد- 5.1 سانتی متر22.6 سانتی گراد- 4.9 سانتی متر22.2 سانتی گراد- 4.6 سانتی متر
آوریل19 سانتی گراد- 5.8 سانتی متر18.1 سانتی گراد- 5.7 سانتی متر17.1 سانتی گراد- 5.7 سانتی متر16.1 سانتی گراد- 5.6 سانتی متر
می15.9 سانتی گراد- 5.2 سانتی متر15.1 سانتی گراد- 5.1 سانتی متر14.2 سانتی گراد- 4.9 سانتی متر13.4 سانتی گراد- 4.8 سانتی متر
ژوئن13.2 سانتی گراد- 5.3 سانتی متر12.5 سانتی گراد- 5.3 سانتی متر11.8 سانتی گراد- 5.3 سانتی متر11.1 سانتی گراد- 5.3 سانتی متر
جولای13.2 سانتی گراد- 4.7 سانتی متر13 سانتی گراد- 4.6 سانتی متر12.9 سانتی گراد- 4.4 سانتی متر12.7 سانتی گراد- 4.3 سانتی متر
آگوست14.6 سانتی گراد- 4.8 سانتی متر14.2 سانتی گراد- 4.8 سانتی متر13.7 سانتی گراد- 4.8 سانتی متر13.3 سانتی گراد- 4.8 سانتی متر
سپتامبر16.7 سانتی گراد- 5.6 سانتی متر16.1 سانتی گراد- 5.3 سانتی متر15.6 سانتی گراد- 5.1 سانتی متر15 سانتی گراد- 4.8 سانتی متر
اکتبر18.9 سانتی گراد- 6.4 سانتی متر18.3 سانتی گراد- 6.2 سانتی متر17.8 سانتی گراد- 6 سانتی متر17.2 سانتی گراد- 5.8 سانتی متر
نوامبر21.1 سانتی گراد- 5.6 سانتی متر20.6 سانتی گراد- 5.4 سانتی متر20 سانتی گراد- 5.2 سانتی متر19.4 سانتی گراد- 5 سانتی متر
دسامبر23.4 سانتی گراد- 5.8 سانتی متر22.8 سانتی گراد- 5.8 سانتی متر22.3 سانتی گراد- 5.8 سانتی متر21.7 سانتی گراد- 5.8 سانتی متر

چه زمانی به ملبورن برویم

ماهحداقل دمای میانگینحداکثر دمای میانگینحداقل دمای ثبت شدهحداکثر دمای ثبت شدهتعداد روزهای بارانی
ژانویه15276459
فوریه15274448
مارس14253419
آوریل122123613
می9181-2814
ژوئن8152-2316
جولای7143-2017
آگوست7163-2617
سپتامبر9181-3115
اکتبر102003814
نوامبر122334013
دسامبر132544511

هزینه روزانه توریستی در ملبورن

هزینه یک روز اقامت در ملبورن حدودا 455 دلار است. هزینه های تخمین زده شده برای یک نفر در یک روز شامل موارد زیر است:

1. برانچ (وعده صبحانه که دیر خورده می گردد و جای دو وعده ناهار و صبحانه است) در رستوران سه ستاره

2. شام در رستوران سه ستاره

3. یک شب اقامت در هتل سه ستاره

این هزینه ها بسته به این که در ماه های داغ سال یا کمتر توریستی به ملبورن سفر می کنید، تغییر می نماید. تخمین هزینه بالا در ماه های داغ در ملبورن اجرا شده است تا برای برنامه ریزی در سفر، به عنوان منبع از آن بهره ببرید.

منبع: کجارو / thebesttimetovisit.com / besttimetogo.com / travel.usnews.com
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1587

به "تور استرالیا ارزان: برترین زمان سفر به ملبورن؛ ترکیبی از مدرنیته و آرامش در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: برترین زمان سفر به ملبورن؛ ترکیبی از مدرنیته و آرامش در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید