درخواست سناتورها از بایدن برای معافیت تحریم های هند

به گزارش جام پارسی، دو سناتور آمریکایی از جو بایدن خواستند در تحریم های اعمال شده علیه هند به خاطر خرید سامانه دفاع هوایی از روسیه معافیت قائل گردد.

درخواست سناتورها از بایدن برای معافیت تحریم های هند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جان کورنین سناتور جمهوریخواه استان تگزاس و مارک وارنر سناتور دموکرات از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواستند تا در تحریم های اعمال شده علیه هند به خاطر خرید سامانه دفاع موشکی از روسیه، معافیت هایی را در نظر بگیرد.

بر اساس این گزارش، سناتورهای آمریکایی با ارسال نامه ای برای بایدن اعلام کردند که اعمال تحریم ها علیه هند به خاطر سامانه های دفاع هوایی، تاثیر بسیار مخربی بر همکاری و شراکت راهبردی با دهلی نو خواهد داشت. ما خواهان اعمال معافیت هایی برای تحریم های وضع شده علیه هند به خاطر خرید سامانه های دفاع موشکی اس 400 هستیم.

هند رسما در سال 2018 میلادی موافقت خود را با خرید سامانه های دفاع موشکی اس 400 از روسیه اعلام نموده است.

آمریکا در سال 2019 میلادی تحریم های شدیدی را علیه ترکیه به خاطر خرید سامانه های دفاعی موشکی اس 400 روسی اعمال نموده است.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در ماه آوریل هشدار داد که متحدانی که سامانه های تسلیحاتی روسی را خریداری نمایند، در چارچوب قانون موسوم به کاستا جریمه و تحریم خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1525

به "درخواست سناتورها از بایدن برای معافیت تحریم های هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سناتورها از بایدن برای معافیت تحریم های هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید