خبرنگاران سخنگوی دولت وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد

به گزارش جام پارسی، زاهدان- خبرنگاران- علی ربیعی سخنگوی دولت و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید شامگاه یکشنبه وارد فرودگاه بین المللی زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد.

خبرنگاران سخنگوی دولت وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد

به گزارش خبرنگاران علی ربیعی سخنگوی دولت و رییس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید و اصغر نوراله زاده مدیرعامل این صندوق برای بازدید و کلنگ زنی چند طرح مهم اقتصادی و زیربنایی در جنوب سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

ربیعی و نورالله زاده در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان و مهرداد جهاندیده رییس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفتند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در حاشیه این سفر در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: در این سفر قرار است کلنگ دبیرستان شبانه روزی دخترانه در نیک شهر به زمین زده شود.

ادریس دینارزهی اضافه کرد: این مدرسه به همت صندوق کارآفرینی امید با همکاری سازمان نوسازی مدارس در روستای سیلزده دَستگِرد بخش بِنت نیک شهر ساخته می شود.

وی از کلنگ زنی یک مجتمع پرورش محصولات گلخانه ای در نیکشهر خبر داد و اضافه کرد: این مجتمع با اعتبار هفت میلیارد تومان که پنج میلیارد تومان آن در قالب تسهیلات چهار درصد پرداخت می شود ساخته خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 938

به "خبرنگاران سخنگوی دولت وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سخنگوی دولت وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید