خبرنگاران از وسایل ورزشی پارکها استفاده نکنید

به گزارش جام پارسی، تهران-خبرنگاران رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران از شهروندان تهرانی خواست به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا از وسایل ورزشی موجود در پارک ها و بوستانها استفاده نکنند.

خبرنگاران از وسایل ورزشی پارکها استفاده نکنید

به گزارش خبرنگاران، حجت نظری امروز شنبه در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: توصیه ما به شهروندان این است که فعلا از لوازم و تجهیزات ورزشی نصب شده در پارک ها استفاده نکنند. البته عوامل شهرداری نسبت به ضدعفونی این لوازم اقدام می کنند اما بهتر است که از این لوازم استفاده نشود.

تهران در حال حاضر بیش از 2200 بوستان دارد که بیش از 11 درصد مساحت پایتخت را در بر می گیرند. تقریبا همه این بوستانها، دارای وسایل و امکانات ورزشی هستند.

رییس کمیته ورزش شورای شهر گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اماکن و باشگاه های ورزشی شهرداری نیز تا پایان سال و اطمینان از عدم شیوع ویروس کرونا اجازه فعالیت نخواهند داشت.

نظری بیان کرد: با توجه به دستور ستاد مقابله با کرونا برای تعطیلی تمامی اماکن ورزشی برای مقابله با ویروس کرونا لازم است به هرگونه فعالیت امکان ورزشی شهرداری اعم از آبی و غیرآبی پایان داده شود.

وی شرح داد: در صورت ادامه فعالیت اماکن ورزشی در سطح شهر برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: وقتی تصمیمی در سطح محلی و ملی اتخاذ می شود، همه باید از آن پیروی کنند و در این خصوص هم طبیعی است که تمامی اماکن ورزشی ملزم به رعایت قوانین هستند.

عضو شورا گفت: با توجه به تعطیلی مراکز ورزشی لازم است سازوکاری لحاظ شود تا این هزینه در ماه ها یا دوره های بعد برای اعضا لحاظ شده یا اگر امکان بازپرداخت آن وجود داشته باشد، به شهروندان پس داده شود.

وی شرح داد: در هر صورت، شهروندان مطمئن باشند که این مبلغ برایشان محفوظ خواهد بود و مجموعه های ورزشی شهرداری تهران به این موضوع توجه خواهند کرد.

سازمان ورزش شهرداری تهران در حال حاضر بیش از 190 مجموعه ورزشی آبی و چند منظوره را تحت اختیار خود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 517

به "خبرنگاران از وسایل ورزشی پارکها استفاده نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران از وسایل ورزشی پارکها استفاده نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید