حمایت انگلیس، آلمان و فرانسه از اقدامات ایران در مقابله با کرونا

به گزارش جام پارسی، سفیر انگلیس در تهران گفت که این کشور به همراه،آلمان و فرانسه از اقدامات ایران در مقابله با کرونا حمایت می نماید.

حمایت انگلیس، آلمان و فرانسه از اقدامات ایران در مقابله با کرونا

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران امشب (دوشنبه) در صفحه توئیترش نوشت: سه کشور اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلیس) از اقدامات انجام شده در ایران برای مقابله با ویروس کرونا حمایت می نمایند.

وی همچنین گفت که به همراه سفرای فرانسه و آلمان در تهران صبح امروز (دوشنبه) در محل وزارت خارجه ایران در این خصوص بحث و گفتگو نموده است.

از سوی دیگر حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن هم گفت که محموله یاری های سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه برای مقابله با کرونا امشب وارد تهران می گردد.

بعیدی نژاد اضافه کرد: در کنار کوشش مهندسان و فناوران ایرانی برای تامین نیازهای داخلی، هماهنگی با مقامات انگلیسی برای خرید بعضی از اقلام مهم فوری پزشکی مقابله با کر ونا از بازار این کشور نیز در جریان است.

گفتنی است سه کشور اروپایی امروز همچنین در بیانیه ای این یاری ها را شامل تجهیزات برای تست های آزمایشگاهی و دیگر تجهیزات شامل لباس های محافظ و دستکش اعلام نموده اند.

سه کشور همچنین در این بیانیه متعهد شده اند که حدود پنج میلیون یورو به وسیله سازمان جهانی بهداشت و آژانس های تخصصی سازمان ملل برای مقابله با شیوع این ویروس در اختیار ایران قرار دهند.

گفتنی است پیش از این کشور چین دو محموله یاری های پزشکی شامل کیت های تشخیص و دستگاه های اکسیژن ساز و ... به ایران ارسال نموده بود و قرار است محموله سوم این یاری ها نیز امشب از شانگهای به ایران ارسال گردد. بک تیم از پزشکان متخصص چین نیز به همراه محموله دوم روز شنبه به تهران آمدند.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران امروز در نشست خبری همچنین گفت که یاری هایی نیز از سوی صلیب سرخ و ترکیه ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 464

به "حمایت انگلیس، آلمان و فرانسه از اقدامات ایران در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت انگلیس، آلمان و فرانسه از اقدامات ایران در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید