بستری شدن 2 زن چینی مشکوک به بیماری های حاد ویروسی در تبریز

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی دو زن چینی مشکوک به بیماری های حاد ویروسی در یکی از مراکز درمانی تبریز بستری شدند.

بستری شدن 2 زن چینی مشکوک به بیماری های حاد ویروسی در تبریز

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به دنبال انتشار بعضی مطالب مبنی بر بستری شدن دو فرد چینی در مراکز درمانی تبریز ، دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدور اطلاعیه ای، جزییات این خبر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در متن این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هموطنان عزیز می رساند، امروز قبل از ظهر دو نفر خانم 36 و 37 ساله از افراد تبعه چین که پنج روز قبل از کشور چین به کشور اذربایجان سفر نموده و دیروز وارد کشور ما شده اند با علایم تب و شبه انفلوانزایی به یکی از بیمارستان های تبریز مراجعه و پس از معاینه و نمونه برداری طبق پروتکل کشوری در مکانی که برای ارایه خدمت به بیماران مشکوک به بیماریهای حاد ویروسی در نظر گرفته شده بود، منتقل و بستری شدند.

این افراد، الان با وضع پایدار تحت مراقبت پزشکی قرار دارند و همشهریان عزیز بدون نگرانی صرفا به توصیه های عام جلوگیری از انتشار عفونت ویروسی عمل نمایند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 294

به "بستری شدن 2 زن چینی مشکوک به بیماری های حاد ویروسی در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری شدن 2 زن چینی مشکوک به بیماری های حاد ویروسی در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید