بازار لوازم خانگی نیمه تعطیل شد، مقاومت تولیدکنندگان در برابر کاهش قیمت

به گزارش جام پارسی، امروز در آستانه شب عید بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار گرفته است و بنا به اذعان فعالان، بازار به نوعی نیمه تعطیل است.

بازار لوازم خانگی نیمه تعطیل شد، مقاومت تولیدکنندگان در برابر کاهش قیمت

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، در حال حاضر چند ماه از افزایش قیمت غیرقانونی لوازم خانگی می گذرد و هر چند روز یک بار مسئولان دولتی از جمله معاون اول رئیس جمهور، وزارت صنعت و سازمان حمایت از برخورد با متخلفین مطالبی را عنوان می نمایند، اما در عمل هنوز کسی حریف تولیدنمایندگان متخلف لوازم خانگی نشده است.

امروز در آستانه شب عید بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار داشته و بنا به اذعان فعالان بازار به نوعی نیمه تعطیل است. بلاتکلیفی بازار لوازم خانگی در حالی به وجود آمده که هنوز واحد های تولیدی که اقدام به افزایش قیمت ها نموده بودند فهرست نو کاهش قیمت ها را به بازار اعلام نکردند.

برهمین اساس فروشندگان لوازم خانگی مطابق همان فهرست هایی که شاهد افزایش قیمت بود کالا ها را به فروش می رسانند، اما با توجه به رکود بازار خود فروشندگان تخفیفاتی را برای مردم درنظر گرفتند تا شاید این موضوع عاملی گردد مردم نسبت به خرید کالا ترغیب شوند، اما متاسفانه خبر های مختلف در کاهش قیمت لوازم خانگی عاملی شده تا مردم دست از خرید برداشته و منتظر ارزانی کالا ها باشند. اما در عمل تولیدنمایندگان نسبت به این موضوع مقاومت می نمایند.

امروز بیشتر فروشندگان لوازم خانگی بلاتکلیف در مغازه های خود نشسته و منتظر مشتری هستند. اما خبری از خرید و فروش نیست.

یکی از فروشندگان لوازم خانگی با اعلام اینکه مدام مسئولین از کاهش قیمت ها صحبت می نمایند، اما هیچ واحد تولیدی فهرست نو خود را به ما اعلام ننموده است، گفت: از آقایان می خواهیم اگر کاهش قیمت ها برای واحد های تولیدی لازم است آن ها را ملزم کنید تا فهرست نو را به بازار اعلام نمایند.

وی اضافه نمود: تاکید مسئولین در کاهش قیمت ها این موضوع را برای ما دچار ابهام نموده است که اگر ارزانی است پس چرا گران می خریم. شاید کارخانجات به ما گران می فروشند چرا فهرست نو قیمت ها به بازار اعلام نمی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1723

به "بازار لوازم خانگی نیمه تعطیل شد، مقاومت تولیدکنندگان در برابر کاهش قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار لوازم خانگی نیمه تعطیل شد، مقاومت تولیدکنندگان در برابر کاهش قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید