ارائه خدمات از راه دور آموزشگاه به ورزشکاران و مربیان تیم های ملی

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی آموزشگاه ملی المپیک، در این جلسه که تمامی مدیران مراکز آموزشگاه حضور داشتند، حاضرین در مورد شرایط به وجود آمده پس از شیوع ویروس کرونا، همچنین شرایط کاری جدید و چگونگی ارائه خدمات از راه دور مراکز آموزشگاه به قهرمانان و مربیان تیم های مختلف ورزشی در صورت طولانی شدن تعطیلات به بحث و گفتگو پرداختند.

ارائه خدمات از راه دور آموزشگاه به ورزشکاران و مربیان تیم های ملی

در این جلسه مقرر شد با توجه به شرایط پیش آمده و عدم حضور کاربران آموزشگاه در این مجموعه و چنانچه تعطیلات طولانی بشود و شرایط موجود تغییر نکند، کارشناسان مراکز مختلف آموزشگاه نظیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی، مرکز روانشناسی ورزشی و مرکز پزشکی ورزشی، نسبت به ارائه خدمات مناسب از راه دور اقدام کنند.

علاوه بر این در مورد استفاده از فرصت پیش آمده برای افزایش تولیدات علمی کاربردی در قالب فایل های صوتی، تصویری و مکتوب تصمیمات لازم اتخاذ گشت و مقرر شد کارشناسان نسبت به این تولیدات اقدام کنند.

همچنین مقرر شد بخش توسعه ارزش های المپیک آموزشگاه ملی المپیک (OVEP)، کلاس های آموزشی و غیر حضوری را برای معلمان و مربیان ورزشی سراسر کشور در مورد بحث توسعه ارزش های المپیک برگزار کند.

گفتنی است مرکز روانشناسی ورزشی آموزشگاه ملی المپیک، پیش از این و به صورت تلفنی نسبت به ارائه خدمات روانشناسی به ورزشکاران متقاضی، فعالیت های از راه دور خود را شروع نموده است.

بدیهی است آموزشگاه نیز در چهارچوب سیاست های اعلام شده به وسیله کمیته ملی المپیک و منطبق با دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 592

به "ارائه خدمات از راه دور آموزشگاه به ورزشکاران و مربیان تیم های ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات از راه دور آموزشگاه به ورزشکاران و مربیان تیم های ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید