اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار ره آورد سفر وزیرآموزش و پرورش به خراسان شمالی

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به سفر وزیر آموزش و پرورش به استان مقرر شد 100 میلیارد تومان برای تقویت زیرساخت های آموزشی به خراسان شمالی تخصیص یابد.

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار ره آورد سفر وزیرآموزش و پرورش به خراسان شمالی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمد علی شجاعی در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر آموزش و پرورش در 29 خرداد ماه در محل استانداری برگزار گردید، با بیان اینکه امیدواریم در حوزه آموزش و پرورش که زیربنای توسعه بوده نداشته های زیادی را جبران کنیم، ادامه داد: بین 200 تا 500 میلیون تومان تسهیلات چهاردرصد به مدیران مدارس غیردولتی در استان به منظور احداث مدرسه و یاری به تجهیز مدارس تخصیص خواهد یافت.

وی یادآورشد: در جلسه شورای اداری استان مقررشد که 13 هکتار زمین واگذار گردد که از این مساحت چهار هکتار به بخش خصوصی و 9 هکتار نیز به بخش دولتی در شهرستان های شیروان، بجنورد، اسفراین واگذار می گردد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان مانه و سملقان در بحث خیرین اقدامی صورت نگرفته، اضافه کرد: با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز و فرماندار شهرستان مانه و سملقان باید این نداشته در این شهرستان پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 722

به "اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار ره آورد سفر وزیرآموزش و پرورش به خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار ره آورد سفر وزیرآموزش و پرورش به خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید