آزادی مرد اعدامی از زندان با سند جعلی

به گزارش جام پارسی، مرد اعدامی که بعد از 21 سال بلاتکلیفی با سپردن سند جعلی از زندان آزاد شده و فرار نموده بود، دوباره بازداشت و به زندان بازگشت.

آزادی مرد اعدامی از زندان با سند جعلی

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، اوایل سال 79 مرد جوانی خانه اش را در یکی از شهرستان های اطراف تهران ترک کرد و به محل کارش رفت. عصر که به خانه بازگشت، همسرش در را بازنکرد و او با کلید یدکی که داشت، در را باز کرد و وارد خانه شد. چند بار همسرش را صدا زد که او جواب نداد، صدای گریه دختر 18 ماهه اش را شنید. در یکی از اتاق ها با جسد همسرش در حالی رو به رو شد که ملحفه ای به دور گردنش گره خورده بود.

ماموران پس از حضور در محل جنایت، از همسایه ها تحقیق کردند و معلوم شد چند روزی بوده که آنها مرد غریبه ای را اطراف خانه مقتول درحال پرسه زدن دیده اند.

این مرد به عنوان مظنون اصلی تحت تعقیب پلیس نهاده شد و بعد از چند هفته بازداشت، با اعتراف به قتل زن جوان به یکی از زندان های کرج منتقل شد. او مدتی بعد در دادگاه محاکمه شد. خانواده مقتول برای او قصاص خواستند.

متهم در دفاع از خود، در جلسه دادگاه گفت: به طور اتفاقی زن جوان را در خیابان دیدم و از او خوشم آمد و وسوسه شدم به او تجاوز کنم، تعقیبش نموده و خانه اش را یافتم. وقتی دیدم شوهرش از خانه بیرون رفت، با پریدن از روی دیوار وارد خانه شان شدم. او با دیدن من شوکه شد و داد و فریاد کرد. برای ساکت کردنش، او را خفه کردم.

در ادامه او حکم قصاص گرفت و این رای در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد. او یک بار پای چوبه دار رفت و توانست مهلت بگیرد اما بعد از آن در بلاتکلیفی اجرای حکم بود. والدین مقتول فوت شدند و اولیای دم وی خواهران، برادران و تنها دختر او بودند. مرد اعدامی درخواست تعیین تکلیف وضعیتش را کرد و به خاطر این که اولیای دم برای قصاص اقدامی نمی کردند، توانست با سپردن وثیقه آزاد گردد. اما چند روز بعد از آن، در آنالیز ها تعیین شد که سند جعلی است.

او تحت تعقیب نهاده شده، سه روز قبل بازداشت شد و در تحقیقات گفت: خانواده ام با مردی آشنا شدند و 50 میلیون تومان پول به او دادند تا برای آزادی موقتم سند بگذارد. وقتی دوباره دستگیر شدم، متوجه جعلی بودن سند شدم.

مرد اعدامی دوباره به زندان بازگشت. اگر او نتواند رضایت خانواده مقتول را جلب کند، دوباره به پای چوبه دار می رود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1005

به "آزادی مرد اعدامی از زندان با سند جعلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادی مرد اعدامی از زندان با سند جعلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید