انتها ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا ، برگزیدگان ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا معین شدند

به گزارش جام پارسی، دبیرعلمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا گفت: برگزیدگان ششمین جشنواره از میان 3600 دانش آموز ایرانی و 16 تیم خارجی تعیین شدند.

انتها ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا ، برگزیدگان ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا معین شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا، مهندس مهدی رشیدی دنیا دبیر جشنواره در آیین مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این دوره جشنواره که برای اولین بار به صورت بین المللی برگزار گردید، گفت: جشنواره بین المللی دانش آموزی ابن سینا با هدف شناسایی و پرورش استعداد های نوجوان در زمینه های مختلف علمی به عنوان سرمایه های ارزشمند ایران عزیز در شهریور و مهر ماه 1400 به صورت برخط برگزار گردید.

وی ادامه داد: این دوره از جشنواره به صورت بین المللی و با حمایت فدراسیون دنیای مخترعین IFIA و MILSET برخوردار بود که 850 تیم شرکت کننده داخلی و 120 تیم بین المللی از 16 کشور خارجی در محور های مختلف به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رشیدی دنیا اضافه کرد: جشنواره سال جاری نیز با حضور بیش از 3600 دانش آموز ایرانی از مدارس و پژوهشسرا ها از نقاط مختلف کشور همانند دوره های گذشته همراه بود که در پنج محور دستاوردها، سازه ها و اختراعات، سمینار های علمی، برنامه نویسی، ایده پردازی، ماراتون کسب و کار و TED TALK به صورت آنلاین به داور ها ارائه گشت و پس از مراحل مختلف داوری، برگزیدگان جشنواره مشخص شدند.

دبیر جشنواره دانش آموزی ابن سینا با اشاره به پیروزیت های سال های اخیر برگزیدگان جشنواره ابن سینا در مسابقات دنیای و بین المللی، بیان داشت: برگزیدگان ایرانی این دوره از جشنواره دانش آموزی ابن سینا نیز همانند سال های گذشته به مسابقات دنیای و بین المللی معتبر اعزام خواهند شد.

وی همچینین با اشاره به تجربه پیروز در برگزاری جشنواره به صورت بین المللی، اضافه کرد: امروز در مراسمی به منظور معرفی و تقدیر از برگزیدگان رویداد که با حضور نمایندگانی از 16 کشور دنیا برگزار می گردد، به منتخبین مدال های طلا، نقره، برنز و دیپلم افتخار اهدا خواهد شد و اسامی برندگان در وب سایت جشنواره متعاقبا قابل مشاهده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1528

به "انتها ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا ، برگزیدگان ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا ، برگزیدگان ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید