ورود سامانه بارشی جدید به ایران، احتمال سقوط بهمن در روزهای آینده

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران : سازمان هواشناسی از احتمال سقوط بهمن در جاده های کوهستانی و ورود سامانه بارشی به کشور اطلاع داد.

ورود سامانه بارشی جدید به ایران، احتمال سقوط بهمن در روزهای آینده

به گزارش خبرنگاران از تسنیم، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آرامی حاکم است و این شرایط در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همراه با افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کییفیت هوا پیش بینی می گردد. در صورت عدم کاهش منابع آلاینده های جوی امکان رشد شاخص آلودگی در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های سنی طی امروز و فردا را به دنبال خواهد داشت.

طی روزهای آینده به دلیل افزایش دما در ارتفاعات و جاده های کوهستانی البرز احتمال سقوط بهمن وجود دارد و طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه با توجه به افزایش محسوس دما و وزش باد گرم شدید شرایط برای این رخداد در جاده های کوهستانی البرز مهیاتر است. از چهارشنبه تا آدینه افزایش محسوس دما برای سواحل دریای خزر 8 تا 12 درجه پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده سرعت باد در خراسان شمالی افزایش می یابد. از بعدازظهر پنجشنبه و طی روز آدینه در شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر وزش باد شدید روی می دهد، این شرایط برای روز آدینه در مناطق مرکزی، دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور پیش بینی می گردد.

همچنین آدینه آینده سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1087

به "ورود سامانه بارشی جدید به ایران، احتمال سقوط بهمن در روزهای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی جدید به ایران، احتمال سقوط بهمن در روزهای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید