هواوی نووا 7i در ایران معرفی گردید؛ میان رده قدرتمند با دوربین چهارگانه

به گزارش جام پارسی، در جریان رونمایی از جدیدترین محصولات هواوی در ایران که دقایقی قبل به شکل کاملاً آنلاین برگزار گردید، شاهد رونمایی از میان رده جدید این شرکت یعنی هواوی نووا 7i نیز بودیم. علی فخار مدیر ارشد روابط عمومی و مارکتینگ هواوی با معرفی این گوشی به ویژگی های شاخص آن نیز اشاره نمود که در ادامه آنها را مرور می کنیم.

هواوی نووا 7i در ایران معرفی گردید؛ میان رده قدرتمند با دوربین چهارگانه

فخار در ابتدای صحبت خود ابتدا در خصوص سری nova و فلسفه وجودی و صندلی آن در میان محصولات هواوی صحبت کرد. به گفته او وقتی صحبت از گوشی های هوشمند جذاب برای نسل جوان می گردد، محصولات سری nova شرکت هواوی از جمله گزینه های روی میز هستند.

دوربین چهارگانه

هواوی نووا 7i با استفاده از چهار دوربین در بخش پشتی، نشان داده قابلیت های متنوعی را برای مشتاقان جوان عکاسی به همراه آورده است. ترکیب چهار دوربین که شاخص ترین آن ها سنسور 48 مگاپیکسلی و البته فناوری هوش مصنوعی است، با ساختار ماتریسی در پشت گوشی قرار گرفته اند. در این ترکیب، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آمادگی ثبت تصاویر با کیفیت بالا را دارد. دوربین 8 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید هم برای ثبت تصاویر از مناظر و چشم اندازهای باز تدارک دیده شده است. این دوربین با میدان دید 120 درجه ای، چشم اندازی تا 140 درصد وسیع تر را در مقایسه با دوربین اصلی با زاویه دید 78 درجه ای به همراه دارد.

دوربین سوم، نمونه ای 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو بوده که برای عکس برداری از سوژه ها از فاصله نزدیک مناسب است. در نهایت دوربین 2 مگاپیکسلی دیگری هم برای دریافت اطلاعات تکمیلی از عمق صحنه یا ایجاد افکت هایی نظیر بوکه در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی از سنسور 1/2 اینچی با تعیینه گگرددگی دیافراگم f/1.8 استفاده می نماید تا کنار استفاده از المان های قدرتمند پردازشی، امکان استفاده از فناوری ثبت چند فریم را فراهم کند. بهینه سازی تصاویر و بهره گیری از قابلیت کاهش نویز در عکس های RAW هم باب میل کاربران حرفه ای تر هواوی نووا 7i است.

در ادامه معرفی این محصول، مدیر ارشد روابط عمومی و مارکتینگ هوآوی به معرفی قابلیت های دیگر آن پرداخت و گفت:

باتری 4200 میلی آمپرساعتی، در موارد مختلف نظیر تماشای فیلم، اجرای بازی یا وبگردی انرژی لازم را برای سرویس دهی فراهم می نماید. در حالی که استفاده از فناوری سوپرشارژ هواوی با توان 40 واتی، در مدت زمان 30 دقیقه می تواند شارژ باتری را از صفر به 70 درصد برساند.

در بحث مؤلفه های سخت افزاری هم هواوی نووا 7i از هشت گیگابایت رم کنار 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده می نماید تا امکان اجرای بدون دغدغه بازی ها و برنامه های مختلف و همچنین ذخیره سازی اطلاعات لازم فراهم گردد. استفاده از چیپ ست 7 نانومتری Kirin 810 کنار پردازشگر گرافیکی Mali-G52 پشتوانه لازم برای انجام امور سنگین و بازی های سطح بالا را فراهم می نماید.

در آنالیز سخت افزاری هواوی نووا 7i به یاری اطلاعات به دست آمده از یکی از معتبرترین مراجع تست، آنالیز و امتیاز دهی به گوشی های هوشمند، یعنی Antutu مقایسه کوتاه بین بیشتر گوشی های میان رده موجود در بازار صورت گرفت که همانطور که در تصویر نیز تعیین است Nova 7i پیروز به کسب بالاترین رده در میان هم ردیفان خود شده است.

صفحه نمایش وسیع و بدون حاشیه

هواوی نووا 7i از صفحه نمایش 6.4 اینچی فول ویو استفاده می نماید. صفحه نمایشی که با حاشیه محدود، دارای نسبت 90.6 درصدی صفحه نمایش به بدنه است و با رزولوشن 2310 در 1080 پیکسل، دوربین سلفی را در دل خود جا داده. جایگزینی بریدگی با حفره برای دوربین جلو، باعث شده سنسور سلفی در قسمت بالا و سمت چپ گوشی تعبیه گردد.

یکی از نکاتی که در این مراسم و توسط امیر پاشا، مدیر ارشد مارکتینگ دیجی کالا مطرح شد، این بود که رنگ صورتی یا Sakura Pink گوشی هواوی نووا 7i به طور انحصاری توسط دیجی کالا عرضه خواهد شد.

امیر پاشا با اشاره به این که هواوی یکی از بازیگران کلیدی در صنعت تکنولوژی است اشاره نمود که دیجی کالا همکاری ویژه ای با هواوی دارد. از جمله آن که اپلیکیشن دیجی کالا یکی از نخستین اپ هایی محسوب می گردد که با سرویس های موبایلی هواوی یا HMS سازگار شد. البته باز هم متأسفانه خبری از قیمت نهایی این محصول در ایران از سوی هواوی نبود.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 757

به "هواوی نووا 7i در ایران معرفی گردید؛ میان رده قدرتمند با دوربین چهارگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی نووا 7i در ایران معرفی گردید؛ میان رده قدرتمند با دوربین چهارگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید