با نیکلودئون پارک برترین شهربازی های سرپوشیده آشنا شوید!

به گزارش جام پارسی، تا به حال نام شرکت نیکلودئون به گوش تان خورده است؟ نیکلودئون یکی از بزرگ ترین و معروف ترین کمپانی های انیمیشن سازی آمریکایی است که تا به امروز انیمیشن های مجذوب کننده و خاطره انگیز بسیاری را روانه بازار نموده است. این شبکه تلوزیونی یکی از شبکه های ام تی وی است و در میان سال های 1990 تا 2000، مرزهای پیشرفت خود را در سرزمین های دیگر مانند اروپا، خاورمیانه، روسیه و آسیا نیز توسعه داد.

با نیکلودئون پارک برترین شهربازی های سرپوشیده آشنا شوید!

کمپانی انیمیشن سازی نیکلودئون در دهه 90 بیش از هر زمان شکوفا شد و انیمیشن های خاطره انگیز بسیاری را خلق کرد. از جمله کارتون های ساخت این کمپانی مشهور آمریکایی می توان به گربه سگ، باب اسفنجی و لاک پشت های نینجا اشاره نمود. احتمالا اگر متولد دهه 70 باشید، کارتون گربه سگ یکی از موردعلاقه ترین برنامه های دوران کودکی تان بوده است! دو کارتون دیگر یعنی باب اسفنجی و لاک پشت های نینجا نیز بارها و بارها در شبکه های داخلی پخش شده اند و همچنان هواداران بسیاری در میان بچه ها، نوجوانان و حتی بزرگ سالان دارند.

کمپانی انیمیشن سازی نیکلودئون شخصیت های کارتونی مجذوب کننده و ماندگاری را خلق نموده است؛ این شخصیت ها هر یک به نحوی میان هواداران خود محبوب شدند و کم کم پای شان به طراحی لباس ها، لوازم التحریر، اسباب بازی ها، اکسسوری های موبایل و … نیز باز شد. اما کمپانی نیکلودئون به همین کسب درامد از شخصیت هایش قانع نشد؛ این کمپانی در اقدامی جالب دست با ساخت شهربازی هایی زد که هر گوشه از آن ها با شخصیت های خلق شده به وسیله همین شرکت طراحی شده اند و با این کار، رویای بسیاری از بچه ها را برای دیدار شخصیت کارتونی مورد علاقه شان به حقیقت رساند! برای آشنایی با پارک نیکلودئون در ادامه این مطلب با خبرنگاران همراه باشید.

برای رزرو هتل در سراسر دنیا روی تصویر زیر کلیک کنید:

نیکلودئون پارک، شعبه بلومینگتون مینه سوتا

اولین شعبه نیکلودئون پارک در بلومینگتون مینه سوتا تاسیس شد. کمپانی نیکلودئون در سال 2015 تصمیم به ساخت اولین شهربازی خود در ساختمان مرکز خرید آمریکا گرفت. آن ها پس از ماه ها آنالیز و طراحی، پایه های پارک تفریحی خود را بنا نموده و نام آن را ((دنیا نیکلودئون)) نهادند! اگر شانس بازدید از این مجموعه را داشته باشید، به شما اطمینان می دهیم که نه تنها ثانیه ای بیکار نمی مانید، بلکه ممکن است زمان کافی برای استفاده از همه وسیله های شهربازی را نداشته باشید! از ترن های هوایی گرفته ها چرخ و فلک های بزرگ، بازی های کامپیوتری مجذوب کننده و وسایل بازی مخصوص بچه ها همه و همه نیکلودئون پارک مینه سوتا را به یکی از رویایی ترین شهربازی های آمریکا تبدیل نموده اند.

تجربه خرید و گردش در کنار بازی

همان طور که بالاتر گفتیم، شهربازی نیکلودئون در ساختمان بزرگ آمریکا تاسیس شده است؛ در این ساختمان پهناور علاوه بر شهربازی، فروشگاه های متنوعی نیز قرار دارند. به همین علت علاوه بر رفتن به شهربازی نیکلودئون پارک می توانید از خرید و گردش در میان فروشگاه های متنوع نیز لذت ببرید. البته عده ای از مردم معتقدند که بهتر بود نیکلودئون پارک در فضای باز و خارج از یک ساختمان سرپوشیده ساخته گردد، زیرا این موضوع برای ارتفاع وسایل تفریحی شهربازی محدودیت ایجاد نموده است! اما بسیاری از والدین از محل قرار گیری این شهربازی بسیار راضی هستند، زیرا در روزهای مختلف می توانند علاوه بر فراهم کردن یک تفریح عالی برای بچه ها شان، به خریدهای متنوع خود نیز برسند!

شعبه دو در رادرفورد، نیویورک

نیکلودئون یکی از بلندپروازترین کمپانی های انیمیشن سازی است. این کمپانی علی رغم موفقیت های پی در پی خود در صنعت مد و تفریح، هرگز از پای نایستاد و در سال 2016 تصمیم گرفت تا دومین شعبه شهربازی خود را نیز تاسیس کند. شعبه اول نیکلودئون پارک در مینه سوتا به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کرد؛ این شهربازی مجهز روزانه سیل عظیمی از بچه ها را به همراه والدین شان میزبانی نموده و درآمدی هنگفت را نصیب کمپانی نیکلودئون می نماید. به علت همین موفقیت ها، گروه Triple Five در سال 2016 تصمیم رسمی خود را برای طراحی و ساخت شعبه دوم نیکلودئون پارک در رادرفورد نیورک بیان کرد.

نیکلودئون پارک نیویورک کجاست؟

نیکلودئون پارک رادرفورد در تاریخ 25 اکتبر 2015، در زمینی به مساحت 8 هکتار و در منطقه ای خارج از شهر نیویورک تاسیس شد. این پارک که در منطقه رادرفورد نیوجرسی قرار گرفته است، امروزه به یکی از قطب های گردشگری در آمریکا تبدیل شده است. شعبه رادرفورد نیکلودئون پارک، بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده آمریکای شمالی است. سازندگان نیکلودئون پارک برای طراحی این شهربازی دست به خلاقیت های بی بدیلی زده اند؛ آن ها از تمامی شخصیت های دیروز تا امروز کمپانی یاری گرفته و همه را گرد هم آورده اند تا لحظاتی تکرار نشدنی را برای مشتریان خود رقم بزنند. با قدم زدن در این پارک می توانید دقایق و ساعت های بی نظیری را در کنار شخصیت هایی چون لاک پشت های نینجا و باب اسفنجی سپری کنید.

نیکلودئون و مجموعه American dream

نیکلودئون پارک به عنوان بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده آمریکای شمالی، عضوی از مجموعه American Dream است و با داشتن تفریحات متنوع، اسباب تفریح میلیون ها آمریکایی را فراهم نموده است. در مجموعه نیکلودئون پارک رادرفورد تنها شهربازی انتظار شما را نمی کشد! بیش 300 فروشگاه برند برای خرید و 100 ها رستوران متنوع آماده پذیرایی از شما در این مجموعه تفریحی پهناور هستند. علاوه بر گشت و گذار در دنیای کارتونی شهربازی نیکلودئون، می توانید به پیست اسکی روی یخ، پارک آبی بزرگ و مجهز، سالن هنرهای نمایشی، سینما، آکواریوم دیدنی و مجذوب کننده، زمین گلف و موزه مشاهیر این مجموعه نیز بازدید کنید.

جزییات جالب نیکلودئون پارک رادرفورد

نیکلودئون یکی از بزرگ ترین قطب های گردشگری آمریکای شمالی است. ساخت این پارک در سال 2019 حدود 5 میلیارد دلار هزینه در بر داشته و آن را به یکی از گران ترین سازه های آمریکای شمالی تبدیل نموده است. اگر کودک تان زیر 2 سال سن دارد، برای ورود وی به شهربازی لازم نیست هیچ مبلغی بپردازید! همان طور که بالاتر نیز اشاره نمودیم، علاوه بر شهربازی هیجان انگیز، در این مجموعه یک پارک آبی بی نظیر نیز وجود دارد که با بیش از 40 سرسره آبی متنوع، آماده پذیرایی از گردشگران است. یکی از جالب ترین تفریحات این مجموعه، پارک برفی سرپوشیده Big show است؛ بیگ شو اولین پارک برفی سرپوشیده آمریکا است که برای اولین بار در نیکلودئون پارک تاسیس شد و گردشگران در این پارک می توانند از انجام ورزش ها و فعالیت های برفی و یخی متنوع مانند اسکی روی یخ، هاکی، اسکیت نمایشی و … نهایت لذت را ببرند. اگر تصمیم دارید به نیکلودئون پارک رادرفورد سر بزنید، این مجموعه یک پارکینگ بزرگ با گنجایش بیش از 33000 ماشین را تدارک دیده است تا با خیال راحت بتوانید از گشت و گذار در میان تفریحات تمام نشدنی این مجموعه نهایت لذت را ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1981

به "با نیکلودئون پارک برترین شهربازی های سرپوشیده آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نیکلودئون پارک برترین شهربازی های سرپوشیده آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید