همسر رئیسی در آمریکا چه می نماید؟

به گزارش جام پارسی، ایرنا در مطلبی از بعضی ملاقات های همسر ابراهیم رئیسی در آمریکا خبر داده و نوشته است ملاقات با رئیس کلیسا های نیویورک از جمله برنامه های همسر رئیس جمهور اسلامی ایران در این سفر بود.

همسر رئیسی در آمریکا چه می نماید؟

جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور اسلامی ایران که سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران را در سفر به نیویورک برای شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک همراهی می نماید، در ملاقاتها، نشست ها و مصاحبه هایی جداگانه با رسانه های آمریکایی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداخت.

ملاقات با همسران بعضی رؤسای جمهور شرکت کننده در مجمع عمومی، ملاقات با تعدادی از همسران سفرای مقیم در نیویورک، ملاقات با رئیس کلیسا های نیویورک از جمله برنامه های همسر رئیس جمهور اسلامی ایران در این سفر بود.

خانم علم الهدی بعلاوه با سه رسانه آمریکایی شامل شبکه ای بی سی نیوز، رادیو ملی آمریکا (ان پی آر) و نشریه نیوزویک مصاحبه کرد.

نشست گفت وگوی دینی با بانوان صاحبنظر ادیان مختلف، نشست با تعدادی از ایرانیان فرهیخته و اساتید دانشگاه مقیم، نشست با اعضای هیات مدیره و فعالان شیعه انجمن غیردولتی امه و نیز حضور در جمع اساتید و فعالان مذهبی و فرهنگی در مرکز اسلامی الخویی از دیگر برنامه های همسر رئیس جمهور در این سفر سه روزه بود.

منبع: فرارو
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1952

به "همسر رئیسی در آمریکا چه می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر رئیسی در آمریکا چه می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید