نوری: صدای فرودگاه مهرآباد آسیب زننده است یا شلیک توپ؟

به گزارش جام پارسی، شهر: رییس کمسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: بعضی افراد با بیان مطالبی در راستا افزایش خستگی، غم و اندوه شهروندان گام بر میدارند.

نوری: صدای فرودگاه مهرآباد آسیب زننده است یا شلیک توپ؟

زهرا صدر اعظم نوری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر در پاسخ به بعضی از انتقادها از اقدام مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران در شلیک توپ های مشقی در تحویل سال 1400، با تاکید بر این نکته که نباید برای تخریب و انتقاد از نهادها قضاوت ناعادلانه و تخریب گرایانه داشت، گفت: شهرداری تهران و مدیریت شهری کوشش می نماید تا از همه فرصت ها برای ایجاد روحیه نشاط و شادی بخشی آحاد جامعه استفاده کند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان تحویل سال 1400 تعدادی توپ شلیک شد تا شهروندان با این اقدام به رسم قدیم به استقبال بهار و سال جدید بروند و احساس نمایند شهر نو شده است.

نوری با بیان این مطلب که شلیک توپ در تحویل سال 1400 به نوعی از اندوه و غم مردم کاست، ادامه داد: بهتر است به این اقدام مدیریت شهری که با همکاری دیگر ارگان ها انجام شد نگاه مثبت داشته باشیم و از هر موضوعی برای انتقاد بهره نبریم.

او با تاکید بر این نکته که فرودگاه مهرآباد و تعمیرگاه موتور هواپیما و هلی کوپتر نیز در نزدیکی برج آزادی واقع شده اند، گفت: آن هایی که از شلیک چند توپ که پس از سال ها در زمان تحویل سال 1400 انجام شد، انتقاد می نمایند که صدای آن به سازه برج ازادی آسیب وارد نموده است گوش خود را به روی صدای هر ساعته و هر روزه فرود و برخواست هواپیماها در فرودگاه مهرآباد و تعمیر و روشن شدن موتور هواپیما بسته اند و باز هم تاکید من این است که در انتقاد کردن چشم بر واقعیت نبندیم که این اقدام باعث خسته شدن مردم می گردد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بیان نمود: بهتر است در سال 1400 مثبت اندیش باشیم و با انتقاد های بی مورد اقدام های شادی بخش مردم را زیر سوال نبریم.

نوری توضیح داد: شلیک توپ بعد از سال ها انجام شد و این شلیک همانگونه که کارشناسان سازمان میراث فرهنگی تایید کردند هیچ آسیبی به سازه برج آزادی وارد نمی نماید.

او با اشاره به دیگر اقدام های صورت گرفته از سوی مدیریت شهری در نوروز 1400 گفت: در آستانه نوروز آنچه که در شهر مشاهده شد نشان از عید می داد و شهرداری با راه اندازی کاروان های نوروزی در سطح شهر به شادی شهروندان در بازه ای از زمان که بیماری کرونا رنج میبرند یاری کرد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با آرزوی سالی خوش برای شهروندان گفت: باید تشکر کنم از سازمان هایی مانند مدیریت پسماند ، بهشت زهرا(س) که در سال گذشته اقدام های بسیار مثبتی انجام دادند و امیدوارم سال 1400 سال رونق و کوشش باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1228

به "نوری: صدای فرودگاه مهرآباد آسیب زننده است یا شلیک توپ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: صدای فرودگاه مهرآباد آسیب زننده است یا شلیک توپ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید