نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور گیلان

به گزارش جام پارسی، رشت- نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور گیلان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در رشت افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور گیلان

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، صبح سه شنبه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور استان گیلان افتتاح شد.

دبیر نمایشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر ساله محصولات حوزه فناوری توسعه می یابند، اظهار کرد: هرساله نمایشگاه هایی برای رونمایی از دستاوردهای فناورانه دانشگاه ها استان گیلان برگزار می شود.

مرتضی ذرعی فروش با بیان اینکه برای امسال از بین 100 فناوری فزونی که در سال های گذشته در دانشگاه های استان گیلان توسعه داده شده حدود 50 فناوری در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است، اضافه نمود: این فناوری ها در چهار دسته عرضه شده اند.

وی ادامه داد: دستاوردهای شرکت ها تحقیق و توسعه مستقر در دانشگاه ها، دستاوردهای دانشگاه گیلان با توجه به شیوع ویروس کرونا، دستاوردهای شرکت های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور و دستاوردهای دانشجویان و اساتید دیگر دانشگاه ها استان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 743

به "نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید