می خواهید رژیم بگیرید و هر روز به مقدار معینی، کالری به بدن برسانید؟ سایت Eat This Much همه چیز را برایتان محاسبه و ساده سازی می نماید

به گزارش جام پارسی، کاهش وزن و آب کردن چربی ها و تناسب اندام، یک راه ساده و در عین حال سخت دارد که معمولا خیلی ها سال ها خود را فریب می دهند و همین راه نمی فرایند و انواع جوشانده ها و چربی آب کن ها و قرص های ظاهرا معجزه آسا را آزمایش می نمایند.

می خواهید رژیم بگیرید و هر روز به مقدار معینی، کالری به بدن برسانید؟ سایت Eat This Much همه چیز را برایتان محاسبه و ساده سازی می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

خیلی ساده است: جمع جبری کالری دریافتی شما هر روز باید کمتر از کالری مصرفی باشد.

برای این کار یا باید خیلی زیاد فعالیت کنید یا باید کمتر کالری غذایی به خود برسانید.

راه بهتر هم این است که هر دو کار را با هم بکنید، یعنی کمتر بخورید و بیشتر فعالیت کنید.

ضمن اینکه ورزش خیلی شدید بدون رژیم علمی، هیچ وقت نمی تواند شما را به وزن ایده آل برگرداند. چون ما خیلی راحت می توانیم در عرض چند دقیقه، نتیجه یک ساعت ورزش شدید خود را بر باد دهیم.

اما ما باید چه مقدار کمتر بخوریم و چه چیزهایی را بخوریم و کدام ها را نه؟ چه کار کنیم که دچار مشکلاتی مانند کمبود ویتامین و کم خونی و از دست دادن طروات پوست نشویم؟ چه کار کنیم که بدون حذف یک وعده غذایی و بدون کم شدن زیاد قند خون، دوره رژیم را بگذارنیم.

در این زمینه برترین کار مراجعه به متخصص تغذیه است که متناسب با شرایط پزشکی خاص و شاخص ها بدن و طول مدت زمانی که لازم به وزن ایده آل برسید، به شما برنامه رژیم پیشنهاد می نماید.

اما به صورت دم دستی فرمول هایی هم برای کاهش وزن وجود دارند. مثلا شما پیش خودتان حساب می کنید که اگر هر روز کمتر از 1300 کالری غذا مصرف کنید، می توانید در دو سه ماه به وزن خوب برگردید.

حالا سایت هایی وجود دارند که این کالری را به صورت دقیق تبدیل به وعده های غذایی می نمایند.

یکی از سایت های خوب در این زمینه، Eat This Much است. کاری که این سایت می نماید این است که مقدار کالری را اول باید وارد آن کنید.

بعد باید معین کنید که می خواهید چند وعده غذا بخورید. مثلا برخی عادت دارند که کلا 2 وعده غذا بخورند و برخی با وعده های غذایی کوچک تر با دفعات بیشتر راحت ترند.

به علاوه برخی گیاهخوار یا وگان هستند و برخی رژیم غذایی مدیترانه ای را سالم تر می دانند.

سایت Eat This Much می آید و این مقدار کالری را بین وعده های غذایی تقسیم می نماید و آنها را به غذاهای پیشنهادی تبدیل می نماید.

تازه شما می توانید انتخاب کنید که هر وعده غذایی چه مقدار از نظر آماده سازی ساده باشد و سایت Eat This Much می تواند به شما غذاهایی که تهیه ان خیلی ساده است و اصلا احتیاج به پخت و پز خاصی ندارند، پیشنهاد کند.

در این سایت برای کسانی که اصلا نمی دانند بهتر است با چه مقدار کالری، کاهش وزنشان می تواند رخ بدهد، بخشی برای محاسبه کالری هم پیشبینی شده:

کلا سایت Eat This Much سایت خلاقانه ای به نظر می رسد. نمی دانم که مشابه ایرانی این سایت هم وجود دارد یا نه.

اما به نظر می رسد که شکل بومی این سایت با غذاها و ذائقه ایرانی خیلی پتانسیل محبوب شدن را دارد. (اصلا می گردد برخی قسمت هایش را پولی کرد. قسمت مشاوره برایش گذاشت یا غذاهای سالم را لینک کرد به فروشگاه های آنلاین)

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1412

به "می خواهید رژیم بگیرید و هر روز به مقدار معینی، کالری به بدن برسانید؟ سایت Eat This Much همه چیز را برایتان محاسبه و ساده سازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهید رژیم بگیرید و هر روز به مقدار معینی، کالری به بدن برسانید؟ سایت Eat This Much همه چیز را برایتان محاسبه و ساده سازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید