مقاله: میدانستید برخی سلبریتی ها به چین ممنوع الورود شده اند

به گزارش جام پارسی، به نظر شما سلنا گومز چه کاری می تواند انجام داده باشد که او را از سفر به چین محروم کرده است؟! دلیل این است که وی روزگاری با دالایی لاما عکس گرفته و این عکس را می توان در اینترنت با یک جستجوی ساده پیدا کرد. همین موضوع برای ممنوع کردن ورود وی به چین کافی بوده است.

مقاله: میدانستید برخی سلبریتی ها به چین ممنوع الورود شده اند

بدون شک برد پیت وقتی که در سال 1997 موافقت خود را با ایفای نقش در فیلم هفت سال در تبت (Seven Years in Tibet) اعلام کرد نمی دانست که به همین دلیل ساده از سفر به چین محروم خواهد شد. اما بنظر می رسد که مقامات چین این فیلم و تمامی عوامل آن را بیش از حد تصور جدی گرفته و آن ها را به مدت 20 سال از سفر با تور چین منع کرده است.

بیورک به دلیل باورهایش از سفر به چین منع شده است. وی در یکی از اجراهایش در پکن از استقلال تبت حمایت کرده و از حاضران خواست که فریاد تبت! تبت! سر بدهند. با توجه به این که عوامل حکومتی به شدت این رویداد را تحت نظر داشتند بیورک حرکت شجاعانه ای انجام داد اما این شجاعت به قیمت منع ورود او به چین تمام شده و بعید می دانیم که بیورک خود از نتیجه کارش آگاه نبوده باشد.

در مورد هریسون فورد اما او تنها یک بازیگر ساده نبود که با بازی در یک فیلم از ورود به کشور چین محروم شود. وی همواره از آزدی تبت حمایت آشکار کرده و چنین اظهاراتی در کشور چین به هیچ عنوان قابل قبول نیست. در نتیجه بازیگر ایندیانا جونز اجازه ورود به کشور چین را ندارد.

منبع مقاله: میدانستید برخی سلبریتی ها به چین ممنوع الورود شده اند

انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1569

به "مقاله: میدانستید برخی سلبریتی ها به چین ممنوع الورود شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: میدانستید برخی سلبریتی ها به چین ممنوع الورود شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید