مقاله: برادران اسکات در مورد بازسازی خانه می گویند

به گزارش جام پارسی، بسیاری از خریداران انتظار دارند که در زمان بازسازی خانه هزینه ها دقیقا همانی شود که محاسبه می کردند؛ اما باید گفت تقریبا پانزده درصد هزینه ها را باید برای هزینه بازسازی غیر منتظره کنار گذاشت. برای مثال شما دیواری را خراب می کنید تا برای آن یک جایگزین قرار دهید. در این زمان متوجه می شوید که سیم کشی خانه هم مشکل دارد، بنابراین مجبور می شوید مقداری از هزینه های خود را صرف برطرف کردن این مسئله نمایید، پس حتما در زمان بازسازی منزل به هزینه های غیر منتظره هم فکر کنید.

مقاله: برادران اسکات در مورد بازسازی خانه می گویند

جاناتان می گوید پایین نگه داشتن بودجه برای بازسازی منزل لزوما به نتیجه خوب و درستی نخواهد رسید. این دو برادر پیشنهاد می دهند که برای انتخاب پیمانکار مناسب برای بازسازی خانه با چندین پیمانکار عالی مشورت و گفت و گو کنید تا بدانید که هزینه ها به چه شکلی خواهند بود. افراد زیادی وجود دارند که خود را با نام پیمانکار معرفی می کنند و برای این که منبع درآمدی داشته باشند، به حوزه بازسازی منزل وارد می شوند. این افراد عموما به سراغ بی کیفیت ترین وسایل می روند و همین مسئله فرآیند بازسازی خانه شما را نابود خواهد کرد.

برادران اسکات می گویند بسیاری از افراد از تغییر دکوراسیون حمام خود می ترسند و فکر می کنند که این کار می تواند هزینه های زیادی داشته باشد، ولی باید گفت که در برخی مواقع تغییر جای سرویس بهداشتی، دوش یا وان حمام و سایر قسمت های حمام می تواند کمک زیادی به گرفتن یک نتیجه عالی از بازسازی منزل کند.

منبع مقاله: برادران اسکات در مورد بازسازی خانه می گویند

انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1564

به "مقاله: برادران اسکات در مورد بازسازی خانه می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برادران اسکات در مورد بازسازی خانه می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید