مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه (انواع، مزایا، معایب)

به گزارش جام پارسی، سطح سرامیک سرد است و به همین دلیل می توان گفت استفاده از آن به اسم کفپوش در منطقه ها سردسیر چندان مناسب نیست. نصب سرامیک تا حدی زمان بر بوده و بعضی نمونه های آن از قیمت های بالایی برخوردار هستند.

مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه (انواع، مزایا، معایب)

در ساخت سرامیک گرانیتی از خاک رس بدون کربنات استفاده می گردد. این نوع سرامیک در دسته سرامیک های بدون لعاب قرار می گیرد. در طول ساخت سرامیک گرانیتی از رنگدانه های مختلف برای ایجاد سرامیک های رنگی استفاده می گردد. از آن جایی که سرامیک گرانیتی بدون لعاب است، در مرحله نهایی برای صیقلی کردن سطح آن، از دستگاه سنگ ساب استفاده می گردد.

سرامیک پرسلان از نظر جنس بهترین و باکیفیت ترین نوع موجود در بازار می باشند، اگرچه در ابتدا از نظر هزینه گران تر تمام خواهند داشت. به دلیل نحوه ساخت (اکسیدی) و مواد به کار رفته در آن از مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند که در دراز مدت این هزینه بالاتر را توجیه و جبران نکند و حتی ارزان تر از سایر انواع دیگر کفپوش های تمام شوند. نوع پرسلانی هم به انواع زیر تقسیم بندی می شوند.

بافت سطحی و ظاهر آن ها است و به همین دلیل باید از بافت مناسب با توجه به کاربری و فضای مورد استفاده دقت کرد. از طرفی هم نوع بافت سطحی رابطه مستقیمی با میزان جذب آب و متعاقباً مقاومت و دوام انواع سرامیک مناسب کف دارد.

منبع مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه (انواع، مزایا، معایب)

انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1426

به "مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه (انواع، مزایا، معایب)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استفاده از سرامیک در بازسازی خانه (انواع، مزایا، معایب)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید