معرفی 98 هنرمند ایلامی برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی

به گزارش جام پارسی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از معرفی 98 نفر از صنعتگران و هنرمندان مشاغل خانگی به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی این استان با هدف بهره مندی از تسهیلات مشاغل در 8 ماه نخست امسال خبر داد.

معرفی 98 هنرمند ایلامی برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: صنایع دستی همواره به عنوان یک منبع درآمد برای خانواده ها یکی از اولویت های این اداره کل بوده است چرا که صنعت دستی می تواند تأثیر بسزایی در ایجاد مشاغل خانگی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

او افزود: به همین دلیل در هشت ماهه نخست امسال برای 98 نفر از فعالان حوزه صنایع دستی و جویای کار که متقاضی دریافت تسهیلات برای ایجاد خوداشتغالی بودند پرونده تشکیل شد و این افراد از طرف اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به بانک های عامل معرفی می شوند.

شنبه زاده گفت: سالانه تعداد زیادی از علاقه مندان به رشته های مختلف صنایع دستی در کلاس های آموزش مربوط به صنایع دستی شرکت می کنند و در پایان دوره به آن ها گواهینامه آموزشی اعطا می شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 238

به "معرفی 98 هنرمند ایلامی برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 98 هنرمند ایلامی برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید