مرکز شتابدهی صادرات اتاق ایران و شرکت سروش تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش جام پارسی، رئیس مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و مدیرعامل شرکت صوتی و تصویری سروش در راستای برقراری ارتباط موثر بین صنعت گران و نخبگان و از سویی بسترسازی برای سرمایه گذاری روی ایده های نو تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مرکز شتابدهی صادرات اتاق ایران و شرکت سروش تفاهم نامه همکاری امضا کردند

مهدی اقتصادی، رئیس مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران هدف اصلی انعقاد تفاهم نامه با شرکت صوتی و تصویری سروش را حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها عنوان نمود و گفت: در پی رسیدن به الگویی مناسب هستیم تا بتوانیم شکافی که بین صنعت و نوآوران و ایده پردازان کشور وجود دارد را به بهترین شکل ممکن مرتفع کنیم.

او تاکید کرد: با انعقاد این تفاهم نامه سعی داریم با شناسایی پتانسیل ها و فرصت های موجود در اتاق ایران و رسانه سروش در منطقه ها آزاد اقدامات مؤثری را به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده انجام دهیم.

بر اساس اظهارات اقتصادی مرکز شتابدهی صادرات در راستای حمایت از شرکت های نوآور و دانش بنیان و عملی کردن ایده های استارت آپی تأسیس شد. همکاری بین اتاق ایران و رسانه سروش می تواند آغاز خوبی برای کمک به اکوسیستم نوآوری و استارت آپی کشور باشد.

در ادامه غلامحسین کشاورز افشاری، مدیرعامل شرکت صوتی و تصویری سروش شرح داد: طبق رسالت این مرکز و با توجه به ظرفیتی که شرکت سروش در زمینه تبلیغات تلویزیونی و همچنین فضاهای اشتراکی در سراسر استان دارد، می تواند بخشی از نیازهای اکوسیستم نوآوری و استارت آپی کشور را رفع کند.

افشاری اضافه نمود: موضوع این تفاهم نامه به سرمایه گذاری روی ایده های نو و کمک به اکوسیستم نوآوری و استارت آپی کشور برمی شود.

با توجه به تفاهم اجرا شده مقرر شد برای تحقق اهداف این تفاهم نامه، کارگروهی تشکیل شود و دبیرخانه آن در محل مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران باشد تا بر اساس آن، فعالیت های مربوطه با قدرت و سرعت هرچه بیشتر پیش رود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1591

به "مرکز شتابدهی صادرات اتاق ایران و شرکت سروش تفاهم نامه همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز شتابدهی صادرات اتاق ایران و شرکت سروش تفاهم نامه همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید