مخالفت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با باغ گلی

به گزارش جام پارسی، با خاتمه آنالیز کلیات برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم، مجلس وارد آنالیز صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش شد.

مخالفت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با باغ گلی

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح (شنبه) مجلس به آنالیز کلیت برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم پرداختند. طبق آیین نامه 5 نماینده موافق و 5 نماینده مخالف برای بیان نظراتشان درباره کلیت کابینه پیشنهادی فرصت داشتند که به علت انصراف آخرین نماینده مخالف، موضوع آنالیز کلیت کابینه پیشنهادی با صحبت های رئیس جمهور برای بار دوم به خاتمه رسید.

رئیس جمهوری در نوبت صبح مجلس هم به مدت یک ساعت به دفاع از وزرای پیشنهادی خود پرداخت.

طبق آیین نامه آنالیز صلاحیت هر یک از وزرای پیشنهادی طبق الفبا صورت می گیرد، لذا حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اولین وزیری است که صلاحیت آن در مجلس مورد آنالیز قرار می گیرد.

بر اساس ماده 202 آیین نامه داخلی مجلس قبل از صحبت های موافقان و مخالفان هر وزیر پیشنهادی، گزارش کمیسیون تخصصی مربوطه به وسیله سخنگو قرائت می گردد.

مخالفت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با باغ گلی

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مخالفت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اطلاع داد.

رضا حاجی پور در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی نظر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1422

به "مخالفت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با باغ گلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با باغ گلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید