برترین سریال های نو کره ای در اسفند و فروردین

به گزارش جام پارسی، ماه مارس 2023 ماه پرتنوع و جذابی برای هواداران سریال های کره ای است. سریال های تاریخی، تخیلی، کمدی، عاشقانه و خلاصه هر نوع ژانری که دلتان بخواهد در بین گزینه هایی که این ماه می توانید دیدنشان را آغاز کنید وجود دارند.

برترین سریال های نو کره ای در اسفند و فروردین

به گزارش فرادید؛ اگر به ژانر آخرالزمانی علاقه دارید و سال قبل از تماشای سریال همۀ ما مرده ایم لذت برده اید پس حتما شادمان می شوید اگر بدانید که این ماه هم یک سریال تازه از همین جنس در راه است که می توانید آن را در لیست تماشای خودتان بگذارید. در اینجا برترین سریال های نو کره ای در یک ماه آینده را معرفی خواهیم کرد.

1. مامور تحویل (Delivery Man)

این درام هیجان انگیز دربارۀ یک رانندۀ تاکسی به نام سئو یانگ مین است که شغل عجیبش برآورده کردن آخرین آرزوی ارواح درگذشتگان است! خیلی زود او با روح یک زن جوان آشنا می شود که حافظه اش را از دست داده است. این روح که نمی تواند تاکسی یانگ مین را ترک کند، به او در انجام ماموریت هایش یاری می نماید. در همین احوال یک دکتر اورژانس به نام دو کیو جین احساس می نماید که اتفاقاتی ماورائی و شوم در محل کارش در حال رخ دادن هستند.

2. شین؛ وکیل طلاق (Divorce Attorney Shin)

شین سونگ هان موسیقیدانی است که برای کشف یک راز از آلمان به کره برمی شود و تصمیم می گیرد که وکیل شود. او بالاخره تصمیمش را عملی می نماید و به وکیلی متخصص در حوزۀ طلاق تبدیل میشود. او خودش این تخصص را انتخاب نموده و علت این کار به اتفاقی در کودکی اش برمی شود. او با تمام وجود از مشتری هایش دفاع می نماید و در همین حال کم کم به کشف آن رازی که دنبال می نماید نزدیک تر می شود.

3. آبادی (Oasis)

داستان این سریال در دهه های 1980 و 1990 میلادی می گذرد و دربارۀ رویاها، دوستی ها و عاشقانه های سه جوان است. یکی از آن ها دانش آموز با استعدادی به نام لی دو هاک است که در یک خانوادۀ فقیر بزرگ شده است. او در اولین نگاه عاشق جونگ شین می شود؛ دختری که از سئول به منطقۀ آن ها آمده. چوی چئول ووک هم دوست دوران کودکی لی دو هاک است که در عین حال رقابتی هم با او دارد. از قضا او هم عاشق جونگ شین می شود، اما شین علاقه ای به او ندارد.

4. پاندورا؛ زیر بهشت (Pandora: Beneath The Paradise)

این درام سیاسی و معمایی دربارۀ زنی به نام هونگ تائه را است که ظاهرا زندگی کاملی دارد و در کوشش است که با رساندن همسرش به ریاست جمهوری به بانوی اول کره تبدیل شود. اما یک مسئله ای در زندگی او هست و آن اینکه او هیچ حافظه ای از گذشته اش ندارد. یک روز در جریان یک تصادف او حافظه اش را به دست می آورد و می فهمد که گذشتۀ وحشتناکی داشته است. حالا تنها فکر و ذکر او تصمیم به انتقام گرفتن از کسانی است که در گذشته به او ضربه زده اند.

5. وظیفۀ بعد از مدرسه (Duty After School)

این سریال هیجان انگیز که از یک وبتون خیلی معروف اقتباس شده، نبردی بین انسان ها و هیولا های بیگانۀ مهاجم را به تصویر می کشد. اگر به تماشای همۀ ما مرده ایم علاقه داشتید، حتما باید این سریال تازه را ببینید. قهرمانان اصلی این داستان یک گروه از دانش آموزان هستند که باید به جای درس خواندن برای ورود به دانشگاه، به سراغ آموزش های نظامی بروند و برای ورود به میدان نبرد با هیولا ها آماده شوند. وقتی موج تازۀ هیولا ها به زمین می رسند، نبرد خونین بچه ها هم آغاز می شود.

6. وکیل چوسان (Joseon Lawyer)

همانطور که از نام این سریال پیداست، داستان آن در دوران قدیم کره و زمان امپراطوری چوسان می گذرد. قهرمان سریال جوانی به نام کانگ هان سو است که برای گرفتن انتقام مرگ پدر و مادرش، با کوشش زیاد به سِمت وکالت دست پیدا نموده است. او با مهارت و زیرکی مسیر موفقیت را طی می نماید و در همین مسیر به صورتی تقریبا ناخواسته در چشم مردم به یک قهرمان تبدیل میشود. خیلی زود سر و کار او با شاهدختی به نام لی یئون جو می افتد که بسیار نگران وضع مردم و زیردستان است و به همین دلیل هان سو را استخدام می نماید تا در موارد خاص بتواند به اجرای عدالت یاری کند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1887

به "برترین سریال های نو کره ای در اسفند و فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سریال های نو کره ای در اسفند و فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید