فرصت آزمون و خطا نداریم

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران/فارس رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه دیگر در کشور فرصت آزمون و خطا نداریم، گفت: با همه واقعیت ها، حرکت در کشور امیدوارکننده است.

فرصت آزمون و خطا نداریم

غلامحسین شافعی سه شنبه 18 آبان در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شیراز بیان نمود: بزرگان بسیاری برای اتاق ها زحمت کشیده اند و ما امروز میراثدار بزرگانی هستیم و باید بر روی این موضوع تعصب و غیرت داشته باشیم.

شافعی اضافه نمود: اگر امروز ما به عنوان نمایندگان و منتخبان اعضای اتاق ها برگزیده شدیم باید خادمان بخش اقتصاد کشور و استان ها باشیم.

شافعی اظهارداشت: ما به عنوان بخش خصوصی باید بر مواضع و نظراتمان بایستیم اما معتقدیم نظراتمان را باید با ادبیات درست و کارشناسی بیان کنیم در غیر این صورت فضا و فرصت گفت وگو از دست خواهد رفت.

وی اضافه نمود: بخش خصوصی باید در انتخاب راه چاره و راستا انجام فعالیت ها، باید راهی را انتخاب کنیم که برترین نتیجه را برای بخش اقتصاد کشور در پی داشته باشد و این مهم باید استراتژی اصلی ما باشد.

شافعی ادامه داد: فرصت آزمون و خطا در فضای کشور نیست و با همه واقعیت ها فرایند حرکت در کشور امیدوار کننده است ما به عنوان مجلس بخش خصوصی وظیفه خود میدانیم برای تقویت و بهبود شرایط در کنار دولت باشیم.

او اضافه نمود: انتخاب اتاق شیراز در سه ماه متفاوت به عنوان برترین های جهان افتخار بزرگی برای اتاق های بازرگانی سراسر کشور است زیرا نشان می دهد حرکت ما به سمت استاندار های جهانی اتاق های بین المللی موثر بوده است.

این فعال بخش خصوصی اضافه نمود: جای مباهات است که جایگاه اتاق شیراز در کشور شایسته و با منزلت است و این اتاق جز اتاق های فاخر در بین اتاق های سراسر کشور است و بسیاری از طرح ها و ایده های این اتاق به کل کشور تسری داده شده است.

شافعی ادامه داد: تلاش می کنیم راستا و ابزار حرکت اتاق های پیشرو را برای ادامه حرکت های بالنده بیش از پیش فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1556

به "فرصت آزمون و خطا نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت آزمون و خطا نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید