عقد تفاهم نامه با شرکت ایده سازان فرهیختگان سازمان مرکزی

به گزارش جام پارسی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد خبر از عقد تفاهم نامه همکاری این واحد دانشگاهی با شرکت ایده سازان فرهیختگان سازمان مرکزی داد.

عقد تفاهم نامه با شرکت ایده سازان فرهیختگان سازمان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از یزد، معصومه طباطبایی در حاشیه عقد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاداسلامی واحد یزد با شرکت ایده سازان فرهیختگان سازمان مرکزی اظهار کرد: این تفاهم نامه باهدف توسعه همکاری های تولیدی و خدماتی واحدهای دانشگاهی استان یزد منعقد شد.

وی افزود: این تفاهم نامه در راستای ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه های مشترک و توسعه همکاری های تولیدی، خدماتی و مالی امضا شد.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و شرکت ایده سازان فرهیختگان با هدف تعامل و ارتباط مشترک و ارائه توانمندی ها و شایستگی طرفین در انجام فعالیت های تولیدی، خدماتی و مالی و در راستای ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه های مشترک امضا شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد افزود: انجام همکاری های مشـترک و اسـتفاده از ظرفیت ها و امکانـات بلااستفاده استان در زمینه های اقتصـادی و کارآفرینی، اعـم از تولیدی، خدماتی، کشاورزی و پیمانکاری و تجاری سازی و فـروش محصولات تولیـدی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد توسط شرکت ایده سازان فرهیختگان را از موضوعات مهم این تفاهم نامه برشمرد.

طباطبایی با بیان اینکه شرکت ایده سازان فرهیختگان وابسته به سازمان مرکزی و در سراسر کشور فعالیت دارد، گفت: مقرر شد طبق تفاهم نامه این شرکت درباره بازاریابی و فروش محصولات دانشگاه آزاد اسلامی یزد به منظور انجام فعالیت های مالی و درآمدزایی و ایجاد اشتغال اقدام کند.

وی افزود: این تفاهم نامه در هشت ماده و در چهار بند و هفت تبصره تنظیم شده است.

به گزارش خبرنگاران، در حاشیه امضای این تفاهم نامه، جلسه ای با حضور فرهاد حمزه پور مدیر عامل شرکت ایده سازان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برای آنالیز مسائل نیروهای شرکتی و هم اندیشی درباره هم افزایی فعالیت های شرکت مذکور در واحدهای سراسر استان یزد با کارکنان شرکتی برگزار گردید.

انتهای پیغام /4117/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 878

به "عقد تفاهم نامه با شرکت ایده سازان فرهیختگان سازمان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقد تفاهم نامه با شرکت ایده سازان فرهیختگان سازمان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید